Argon 7350a aktive høyttalere, erfaringer? andre tips?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Argon 7350a aktive høyttalere, erfaringer? andre tips?

sitter å skal ha et lite system til mitt malerom. bruksområder blir rett å slett bakgrunnsmusikk og noe filmtitting.

vurderte lenge en liten kinesisk rørforsterker, cd-spiller og høyttalere, men det får bli siden når kapitalen og plassen er bedre.

Argon 7350A virker som et kjempekjøp til min bruk, de er aktive og jeg kan koble på hva jeg vil på de som kilde.

ARGON 7350A Høyttalersystem - Høyttalersystem - Høyttalere | Hi-Fi Klubben

noen som har erfart disse? skal prøve å få meg en demo av de iløpet av uka, men om noen hørt disse eller har andre liknende system å anbefale i samme prisklasse hadde det vært sjeft.

mvh
    stian

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da kan jeg svare meg selv.

jeg kjøpte disse idag, i sort "pianolakk".

Har spilt på de idag og virker som de har myket seg opp litt. dessverre har jeg ingen stativer til de enda så de står noe nært bakveggen.

til prisen ser jeg ikke noe bedre kjøp når det gjelder pc/soveromshøyttalere. de spiller med ganske bra overbevisning nederst i registret.

nå er jo jeg ganske bortskjemt med veldig godt øvre register takket være monitor audio og klipsch, men vil ikke si at det er en direkte skuffelse å høre på disse fra argon etter å ha hatt noen timer med Klipsch i den siste tiden.

nå har jeg bare spilt de litt aktivt i 5-6 timer, så jeg regner med noe forandring mot helgen, men kan jo allerede nå si at jeg sitter med en liten Hennessy og hører på Yiruma, og jeg liker det jeg hører!

så det er en varm anbefaling og en absolutt god 5 på terningen ifra meg!

mvh
    stian

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende, er selv stadig på utkikk etter aktive stativht, men opp til en 10-12.000 i pris. Ser ut som utvalget er voksende, men fortsatt ikke veldig stort. Mye er ment for nærfeltslytting noe jeg ikke skal bruke dem til.

Grattis med fine ht =)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •