B&W DM602 vs 685

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&W DM602 vs 685

Vurderer å gå til innkjøp av nye fronthøyttalere. Hvorfor, det vet jeg ikke. Er kanon fornøyd med oppsettet jeg har i dag, men er vel oppgraderings syken som kommer krypende :-? Har tross alt hatt 602´ene i +- 10 år, hehe...

Sitter og vurderer B&W 685. Som dere ser i signaturen min kjører jeg i dag DM602 som front, HTM62 center og 686 bak.

Hvordan vil 685´ene spille i forhold til DM602? Vil 685 spille like bra? Eller vil det bli en nedtur???

Innspill mottas med takk

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde 602 som bakhøyttalere før og har np 685 der og jeg kan klart anbefale deg 685!
    Det er en helt annerledes lyd i dem,mellomtone og diskan t er i mine ører mye bedre på 685 og de spiller like høyt som 602.*(hvertfall i mun stue gjør de det)
    Hvis du stikker på HFK så får du sikkert låne med deg ett par 685 hjem for og teste de mot hverandre, men av det jeg har erfart med disse høyttalerne hadde jeg valgt 685.

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kingkong
    Jeg hadde 602 som bakhøyttalere før og har np 685 der og jeg kan klart anbefale deg 685!
    Det er en helt annerledes lyd i dem,mellomtone og diskan t er i mine ører mye bedre på 685 og de spiller like høyt som 602.*(hvertfall i mun stue gjør de det)
    Hvis du stikker på HFK så får du sikkert låne med deg ett par 685 hjem for og teste de mot hverandre, men av det jeg har erfart med disse høyttalerne hadde jeg valgt 685.
    Høres bra ut. Skal ta turen ned på HFK for å lytte. Er jeg heldig får jeg gjerne låne med meg et par hjem...

Hvordan er disse høyttalerne å drive i forhold til DM602?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk beskjed om å heller beholde mine 602 s3 på HFK fremfor å bytte dem ut, men har ikke hørt på 685 så kan ikke si så mye om det..

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hooligan
    Fikk beskjed om å heller beholde mine 602 s3 på HFK fremfor å bytte dem ut, men har ikke hørt på 685 så kan ikke si så mye om det..
    Ok. Jeg skal ned på demo på lørdag. Får se hva de sier, og hvordan 685 spiller.

Jeg har forøvrig S2 utgaven. kjøpt 2000/2001.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •