Mission 753

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Mission 753

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mission 753

Hei! Jeg er på jakt etter diskantelementer til noen Mission 753 høyttalere. Noen som vet hvor/hvordan dette kan skaffes eller Mission deler i det hele tatt? Er diskantelementene som er sprengt, må jeg bytte hele elementet eller er det mulig å bare sette på ny spole? På forhånd takk for alle svar!

Newcomer BKaz sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mission 753

Sitat Opprinnelig postet av haakonaadne
    Hei! Jeg er på jakt etter diskantelementer til noen Mission 753 høyttalere. Noen som vet hvor/hvordan dette kan skaffes eller Mission deler i det hele tatt? Er diskantelementene som er sprengt, må jeg bytte hele elementet eller er det mulig å bare sette på ny spole? På forhånd takk for alle svar!
    Er det flere som fortsatt sitter med disse klassikerene Eisa-vinneren fra midten av nittitallet med det karakteristiske elementbatteriet, og med rytme og timing i toppklasse, dog kjemisk renset for CV-type imponatorbass, og godvenner med en hver REL Strata som måtte komme forbi. Har et sett i cherry som jeg kjøpte på qxl for n stund siden. Krever litt småfiksing mtp lakken på foten, men lyder fortsatt bra med rett forsterker. Men ikke med min Music Angel :cry: (som nå er solgt)

mvh BKaz

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •