Posten skulle vel hatt en liten leksjon! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Newcomer davebowmanlegend sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av B&W'Eier
    Har hørt om dropsoner, men ikke at dem slipper så svære ting nedi der.:shock: Det var nytt for meg iallefall..
    Samme sier jeg.. Kan ikke TRO at de slipper så store og tunge saker som høytalere 2 meter ned. Hva kunne skjedd hvis min stakkars lille PS3 lå nedenfor da? Forøvrig fikk jeg den i dag, hel og pen eske! Selve originalesken var pakket inn i en større eske. Ser ikke ut som den har hatt en flytur på 2 meter iallfall! Ros til posten fra meg :-D

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er rett og slett helt tullete! Bra noen er heldige ;-) Har bestilt mye data utstyr, og det har altid vært helt å pent heldigvis. Men når sånt som dette skjer, begynner en nesten å lure.. Det som var rart, var at ikke eskene på høyttalerne mine så ikke skada ut i det hele tatt, men så fort jeg fikk opp esken, så var nesten alt av isopor maltrakert.. Men.. Får satse på at de nye høyttalerne kommer hele hjem :-)

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B&W'Eier
    Nå vet ikke jeg om jeg har missforstått deg Hybris, men du sier at det ikke nytter å sende i noe annet enn originalforpakning? Disse ble jo sendt med originalforpakning fra levrandør :? Forpakningen så faktisk overraskende hel ut, tross innholdet. Stort sett alt av isopor var krøsta, så.. Men er logisk det siste du sier. Da sier det nesten seg selv at det blir ødelagt.

Har hørt om dropsoner, men ikke at dem slipper så svære ting nedi der.:shock: Det var nytt for meg iallefall..
    Ja da var du nok uheldig, originalforpakning tåler vanligvis rimelig mye. Men når sånt kan skje i originalforpakning understreker det jo bare at noe man pakker inn selv neppe overlever.
    --
    Thorbjørn

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Ja da var du nok uheldig, originalforpakning tåler vanligvis rimelig mye. Men når sånt kan skje i originalforpakning understreker det jo bare at noe man pakker inn selv neppe overlever.
    Ja, det er akkurat det jeg har erfaring med også :-) Den Denon forsterkeren jeg har nå, hadde ikke org. embalasje, men en XTZ 10" eske, med masse masse isopor, og denne overlevde heldigvis. XTZ fikk jeg jo også i posten, dog fra levrandør, men denne hadde fått skikkelig juling. Men suben var like hel, og funka helt fint ;-)

Men.. Man kan vel ikke altid ha like flaks hver gang :-) Får satse på at nye høyttalere som sagt, kommer hele hjem! :-D

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som at ting tar en del tid. Tenkte jeg bare skulle ringe posten å høre om det var registrert i det hele tatt, men dem fant ingenting om pakkene mine.. Jaja, får vel smøre seg med tålmodighet :-)

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fant en litt moro film på nettet. det er vel litt sånn her de sender pakker rundt om kring
    Handle with care - MachoVideo.com

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Apropos truckgafler.... jeg fikk en pall fra Beyma i Spania en gang der det var et hull tvers gjennom HELE pallen. Noen som har sving truckgaffelen litt uheldig med andre ord. Man kunne faktisk se gjennom hele pallen fra den ene sida til den andre. Grundig dokumentasjon med fotos av pallen før utpakking, skadede varer osv gjorde at jeg fikk full erstatning fra ansvarlig transportør (TNT). Så: ta bilder før dere åpner hvis en pakke ser litt herpa ut, det kan lønne seg!

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe. ja de håpet vel på att ingen skulle merke det da. er vel ikke lett å bortforklare den da.

Newcomer kjalvard sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sand19
    fant en litt moro film på nettet. det er vel litt sånn her de sender pakker rundt om kring
    Handle with care - MachoVideo.com
    Denne videoen er desverre ikke ett unntak. Har selv arbeidet i transport og vet litt om hvordan ting blir håndtert. MEN det vet også de som pakker ting inn på fabrikk og pakker heldigvis deretter. Men neida. Er ikke alltid det holder heller.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •