Dynavoice F-6 EX VS Yamaha NS-333

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Dynavoice F-6 EX VS Yamaha NS-333

Heisan!!

Jeg har planer om å kjøpe nye bakhøytalere. Jeg har Yamaha NS-444 som senterkanal og et par Polk Audio SDA 2c som fronter. Min forsterker er en Yamaha Rx-v663 og er veldig fornøyd
    Men mine bakhøytalere er bare noe crap jeg hadde liggende og skal bytte disse ut. Så jeg har kommer fram til 2 høytalere jeg kunne tenke meg. Dynavoice F-6 eller Yamaha NS-333, begge har et godt design og god lyd, men hvilket er best? De koster det samme. Hvilket av dem burde jeg velge? Rommet er 6.5*3.5 meter. Burde jeg gå for gulvstående eller bokhøytalere?

Tusen Takk for svar!

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har sub og kjører surround som small så er gulvstående høyttalere bortkastet. 663'en er dessuten ikke særlig kraftig, har den selv, så noe lettdrevet er nok best. Disse er det flere her inne som har og er fornøyde med, men jeg vet ikke hvor tunge/lette de er å drive:

Dynavoice Magic FX-4 EX Black Dynavoice | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men er ikke Dynavoice f-6 og yamaha'en ganske lettdrevne da? Det er de to jeg har sett på og vil egentlig ikke noe noen andre alternativer Vil bare vite hva som gir best lyd for pengene og om det er store forskjeller i bass og diskant

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •