Cerwin-Vega CLSC-15S Sub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cerwin-Vega CLSC-15S Sub

Hei, har cerwin vega al 1000+ nad thx 218 til å drive disse, men synes det er litt lite bass så ville probleme løse seg om jeg kjøpte denne suben tror dere? CERWIN-VEGA CLSC-15S Subwoofer - Aktiv subwoofer - Høyttalere | Hi-Fi Klubben

ser hifiklubben har xls 15s sub også CERWIN-VEGA XLS-15S Subwoofer - Aktiv subwoofer - Høyttalere | Hi-Fi Klubben

Hva er forskjellen på clsc suben og xls suben siden xlz koster 1500 kr mer?

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På papiret virker den nye og dyrere XLS subwooferen som en skikkelig ræva sub og ingen god arvtager til CLSC subwooferen...

Jeg har kun hørt CLSC-15S Ved en anledning om jeg husker riktig og var ikke spesielt imponert, men når den nye XLS subwooferen har så mye dårligere frekvensrespons og svakere forsterker enn den gamle serien så ville jeg anbefalt folk å styre langt unna.

Dersom du er villig til å bruke 5500kr på en subwoofer ville jeg mye heller ha vurdert SVS. Da får du MYE KVALITETSBASS for lite penger.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slashiroth
    Hei, har cerwin vega al 1000+ nad thx 218 til å drive disse, men synes det er litt lite bass så ville probleme løse seg om jeg kjøpte denne suben tror dere? CERWIN-VEGA CLSC-15S Subwoofer - Aktiv subwoofer - Høyttalere | Hi-Fi Klubben

ser hifiklubben har xls 15s sub også CERWIN-VEGA XLS-15S Subwoofer - Aktiv subwoofer - Høyttalere | Hi-Fi Klubben

Hva er forskjellen på clsc suben og xls suben siden xlz koster 1500 kr mer?
    Nå har jeg ikke hørt noen av disse, men på papiret ser det ut som XLS er beregnet å spille over et stort frekvensområde(Frekvensgang 40-300 Hertz). Skjønner egentlig ikke at noen trenger en sub som spiller til 300Hz. Ser ut som CLSC går dypere(25Hz). Så på PAPIRET hadde jeg gått for CLSC til al1000. Det beste er bare å besøke HFK og se hvilken du liker best.

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan også snakke med Torkil her på forumet å sende han en PM, han har hatt AL-1000 sammen med ett par clsc-15s subber.

Selv har jeg prøvd AL-1000 sammen med en stk clsc-15s og jeg likte det ikke og syns det ikke passet sammen i det hele tatt.

Eller kjøpe en nad 218 effekt til? da vil du få mere bass, jeg har ett par cv AL-750 stående nå og syns dem spiller mye bass.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

sikringer

hei... noen som kan være behjelpelig med å si meg hvor sikringen sitter på 1 cerwin vega clsc 15 sx sub?? og om noen vet om det er vanskelig og bytte den??

Newcomer Cerwinlover sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S