klipsch rs-62/ klipsch rs-52 - verdt prisforskjellen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

klipsch rs-62/ klipsch rs-52 - verdt prisforskjellen?

skal nå bytte ut mine bakhøyttalere og har da bestemt meg for å gå til innkjøp av rs-62 eller rs-52, og lurer da på om forskjellen mellom disse er verdt 4k? Skal brukes i ett rom på ca 15kvadrat, så det er ikke noe kjempe stort rom akkuratt.

takker for innspill og erfaringer!=)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wilkins
    skal nå bytte ut mine bakhøyttalere og har da bestemt meg for å gå til innkjøp av rs-62 eller rs-52, og lurer da på om forskjellen mellom disse er verdt 4k? Skal brukes i ett rom på ca 15kvadrat, så det er ikke noe kjempe stort rom akkuratt.

Jeg har selv rs 62, og synes at de trøkker noe vanvittig som surr. ht. Kjørte de også som fronter en liten stund og de er heftige! Mulig rs 52 bidrar med omtrent det samme, men rs 62 trøkker i hvertfall rått!

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wilkins

har også RS62, og har testet RS52, og selv om RS62 er litt mer trykk i, (ikke mye), så skal det som regel deles på 80hz eller i det området, så er stort sett et littegrann bedre trykk i mellomtone-bass området, om det er verdt 4000kr ekstra, så må jeg si nei.. de er helt klart verdt litt mer, så har du råd hadde jeg vurdert det, men prisforskjellen i ytelse kan ikke alene forsvares når prishoppet er såpass stort nei!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •