Subvalg i liten "bu"! svs? plassering? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate JanThomas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Har et rom/bu som ikke er helt ulik den du har. 3,5m en vei, og 3,9m andre veien. Har nå høyttalerne plassert omtrent som du har, men har en sub under et hjørnebord i kroken ved sofaene. Hadde tidligere en SVS wannabe tube plassert på den minste sofaens høyre side, og det spilte mye bedre. Lurer nå på å flytte anlegget fra stua opp i bua, og kommer da i tilfelle til å sette moin 20-39 PC+ slik du antyder, og muligens en til på motsatt side etterhvert

Tror du vil bli fornøyd med en tube plassert slik du har skissert her.

Hehe ja vi får se hva det blir til akkurat kommet inn døra me nye rf62 og er storkoser meg med de, så får vi se hva subwoofervalget lander på

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JanThomas
    Hehe ja vi får se hva det blir til akkurat kommet inn døra me nye rf62 og er storkoser meg med de, så får vi se hva subwoofervalget lander på
    Gratulerer med nye ht'er hvertfall da! Sitter å koser meg med mine Rf62'er selv

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thoge
    Gratulerer med nye ht'er hvertfall da! Sitter å koser meg med mine Rf62'er selv
    Gratulerer med flotte høytalere.
    Jeg her selv RF-63 i et rom på 10m2.Jeg hadde før SVS PB-12 plus//2 før, jeg har også prøvd SVS PB-10. Men det jeg har oppnådd best resultat med er 2 stk. XTZ 12". Når man får 2 subber så blir lydbilder MYE bedre,og lettere og kalibrere. Jeg har -3 DB responsen på 18 Hz og klarer 122 DB lydtrykk. Du vil antagligvis klare mere. Jeg kan garantere at du ikke vil få bedre lyd og trykk for 7000 kr. (som disse subbene koster).

Intermediate JanThomas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Biffig
    Gratulerer med flotte høytalere.
    Jeg her selv RF-63 i et rom på 10m2.Jeg hadde før SVS PB-12 plus//2 før, jeg har også prøvd SVS PB-10. Men det jeg har oppnådd best resultat med er 2 stk. XTZ 12". Når man får 2 subber så blir lydbilder MYE bedre,og lettere og kalibrere. Jeg har -3 DB responsen på 18 Hz og klarer 122 DB lydtrykk. Du vil antagligvis klare mere. Jeg kan garantere at du ikke vil få bedre lyd og trykk for 7000 kr. (som disse subbene koster).

takker for gratulasjoner hehe skal ta en lang og god lytterunde på subber, og forhåpentligvis finne noe som jeg kan bli fornøyd med, blir litt vanskelig å få hørt xtz subbene siden de bestilles over nett, men leser mye positivt

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i den lille bua der så må en rsw10d være perfekt. et lite monster og en kjempe match med rf-62 :-D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •