Begynte som tang bang morro bygge.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer raven8 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Begynte som tang bang morro bygge.

Har nå bygget meg ett par høyttalere som egentlig skulle bli identiske med tang bang gulvstående høyttalere. Har endelig etter 3 års småpusling fått dem i orden. Og sitter og hører på dem nå. Men syns de mangler noe fyldighet. Har brukt elementer som det står Cambridge audio på.

De stod originalt i noen pc høyttalere som jeg fant på en bruktbutikk. Så jeg tenker automatisk kan demping eller noe hjelpe. Og om det kan hva demping av elementet skal jeg kjøpe? På hifisentralen ble det bygget mange av disse og folk brukte bra mye med penger på dem. Jeg har gått stikk motsatt vei og sett hvor billig jeg kan bygge ett moro bygge så sålangt har høyttalerne kommet på kr 100 alt inkludert.

Jeg jobber på snekkerverksted og har limt platene av vrak material. Og elementene skulle være 4 toms men har brukt 3 toms siden det var tilgjengelig på brukt butikken jeg var innom.

Skal se om jeg får lagt inn ett par bilder av dem om det er interessant til helgen når jeg er hjemme når det er lyst.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    756
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei
    Har bygget noen horn av TB4" elementer . Dette ble også bygget av det jeg hadde. Husker at jeg måtte fylle ganske mye i disse for at de skulle spille "perfekt"
    Kom bare med bilder,gjerne fra snekkerperioden også
    Mvh Jan I

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •