Hvilke earplugs til iPhone under 2000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 20 av 20
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilke earplugs til iPhone under 2000?

Er gått helt utrolig lei av billige headsets, og trenger noe nytt. Lytter helst til pop/dance/house/rock. Jeg har tittet en god del på reviews av forskjellige earplugs, shure, ultimateears, bose, men jeg klarer ikke skille reviewene fra hverandre og finne ut hvilke som faktisk er best/veldig bra i sin prisklasse. 2000 er maks pris, hvis det finnes noe best-value i 1500/1000-kroners klassen er nok det det beste. Noen som har noen anbefalinger?

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Monster Turbine øreplugger | Soundgarden

disse er rett og slett fantastiske....Anbefales på det sterkeste...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stilige. Og disse sitter bra i øret også kanskje? Hva med f. eks under jogging?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Monster Turbin kommer snart (hvis de ikke allerede har kommet) med Controltalk også, dvs en fjernstyring slik det er på det originale headsettet til apple for styring av musikk avspilling, samtaler og talestyring.

Det hadde jeg tenkt å kjøpe som er statning for apple sin inear modell som jeg ikker er helt fornøyd med.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Blobba
    Stilige. Og disse sitter bra i øret også kanskje? Hva med f. eks under jogging?
    sitter som støpt, og det følger med flere forskjellige propper, så da skal det godt gjøres for at den ikke passer øret ditt....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av steinram
    Monster Turbin kommer snart (hvis de ikke allerede har kommet) med Controltalk også, dvs en fjernstyring slik det er på det originale headsettet til apple for styring av musikk avspilling, samtaler og talestyring.

Det hadde jeg tenkt å kjøpe som er statning for apple sin inear modell som jeg ikker er helt fornøyd med.
    ControlTalk er utsatt på ubestemt tid iflg. Interconnect og hvis du sjekker hjemmesiden til monster. Det var uansett en versjon av Turbine Pro som skulle komme med ControlTalk.

Kan anbefale Turbine og Turbine Pro på det varmeste. Sitter som støpt og høres fantastiske ut 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av iceball
    ControlTalk er utsatt på ubestemt tid iflg. Interconnect og hvis du sjekker hjemmesiden til monster. Det var uansett en versjon av Turbine Pro som skulle komme med ControlTalk.

Kan anbefale Turbine og Turbine Pro på det varmeste. Sitter som støpt og høres fantastiske ut 8)
    Kjedelig at de utsetter. Fant ikke noe om utsettelsen når jeg søkte på monstercable.com, bare info om beats modellene som har controltalk. Ser at Turbin med controltalk ikke ligger på amazon lengre også (mange andre ligger fortsatt med controltalk der fortsatt).

Newcomer catsby sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv Vibe Duo. Kjøpte disse da de var det grommeste å få tak i til førstegenerasjons iPhone. Ser de har gått ned i pris og at det har kommet en modell over (Vibe II).

Er godt fornøyd med både lyd og byggekvalitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du vurderer Monster Turbine vil jeg heller anbefale deg å kjøpe Beats Tour by Dr.Dre. Disse koster 200 kr mer, er meg bekjent samme element som Turbine, ser forbanna mye bedre ut (hvem vil vell ha en plugg som ser ut som en RCA plugg stikkende ut av øret!?) har en mye bedre ledning med tanke på kabelrot etc.. Om jeg ikke tar feil har vell kanskje de volumkontroll/handsfree også?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trulsen
    Om du vurderer Monster Turbine vil jeg heller anbefale deg å kjøpe Beats Tour by Dr.Dre. Disse koster 200 kr mer, er meg bekjent samme element som Turbine, ser forbanna mye bedre ut (hvem vil vell ha en plugg som ser ut som en RCA plugg stikkende ut av øret!?) har en mye bedre ledning med tanke på kabelrot etc.. Om jeg ikke tar feil har vell kanskje de volumkontroll/handsfree også?
    Turbine, spiller renere og penere enn Dr. Dre sine. Dr. Dre blir litt vell FEITE i bassen for min del. Men det er jo selvfølgelig en smaksak..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Likte godt de Beats Tour-ene, men er litt bekymret over hvor behagelige de er i lengden. Fant noen tester som påpekte dette, samt at de ikke var så gode på støyisolering. Hvordan er Turbine her? Likte derimot veldig godt de tangle-free ledningene, så når jeg bestiller om noen timer tror jeg kanskje at jeg går for Beats og heller sender de tilbake hvis de ikke passer.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beats ser ut til å finnes med controltalk også, hvis dette er rett produkt. Merkelig beskrivelse uten bilde.

Monster Tour High Resolution Beats by Dr MH BTS IE CT - Forsiden - Amentio

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At Dr. Dre sine spiller renere og penere vil jeg sette en liten tvil til, da jeg mener fast bestemt at dette er samme produkt bare annet utseende..

Blobba, bor du i nærheten av en stereobutikk? Feks hifiklubben eller soundgarden? Hos soundgarden i Bergen har du mulighet å teste flere forskjellige mener jeg!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor i Bergen ja, men jeg var ikke klar over at det fantes en soundgarden her. Bestilte tidligere i dag på nettbutikk for å være sikker på at jeg fikk det levert i morgen, men de selger den jo til og med billigere her (med mindre de har nettpris/butikkpris). Tror kanskje jeg stiller innom uansett i dag, hvis de er dårligere enn turbine feks, så kan jeg heller kjøpe det der og sende beats tilbake uåpnet når jeg får de.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og så bør du sjekke ut disse:

DENON AH-C360 Hodetelefon - Hodetelefon - Tilbehør | Hi-Fi Klubben

Jeg bruker C452 på min iPOD, men de er visst ute av varespekteret hos HFK.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Turbine spillerer renere og mer "riktig" enn Dre versjonen. Alt er selvfølgelig smak og behag. Gode er de, men avhenger jo av den som lytter og hva man lytter til

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Soundgarden, men de hadde ikke noe særlig utvalg tilgjengelig. Henter beats tour på postautomaten snart, hørte såvidt på de på SG, de virket bra.

Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Turbine pro gold

Etter å ha lest og sett svært mye bra reviews på Monster Turbine Pro Gold, bestillte jeg igår et sett med disse. De ble sendt meg i dag så nå kribler det etter å få de i hus.

Jeg er ute etter litt varm, feit lyd med kraftig bass og da virker det som om disse muligens vil innfri. Det hjelper med litt trøkk i ørene under trening.
    Kan fortelle litt om hvordan de er i forhold til koss portapro, som er det jeg har nå, når jeg får turbinene.

Prisen ble 1740kr inkl. Frakt. Skal også være utstyrt med controltalk de som er på vei til meg. Ser frem til støvsuging og husarbeid nå.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sennheiser PMX680 er kanon synes jeg. Låter veldig fint på en liten Shuffle.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •