Hjelp. 5.1 satelitt. HK eller KEF - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer runejj sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå er de på plass og kalibrert
    Lyden er utrolig bra! God trøkk i bass og rein fin lyd både på musikk og film. Har ikke fått testa så veldig mye ennå men..
    Virker som de krever litt forsterker kraft. De spiller passe høyt men ikke nok til å skremme. Men forventer vel ikke det av satelitt uansett. Sleit litt med å få plassert sub. Var plutselig MYE bass her og lite bass der, så jeg har banna litt Men fant en god plassering til slutt, med lyd som stemmer stort sett overalt. Men trenger 11m kabel Blir litt i lengste laget syns jeg.
    Får nok testa settet mer til uka. Skal se film med HD dts nå
    Slenger med noen bilder som er tatt i full fart. Kan legge inn flere etterhvert hvis noen er interessert. (kløna litt med komprimeringa hehe)

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lekre i hvit må jeg si.

De passer godt sammen med en god receiver ja, og sub/sat-løsninger krever litt jobbing for at det skal sitte..

Newcomer runejj sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ønsker å ha så usynelige kabler som mulig på front og senter. Hvor små kabler kan jeg egentilg ha? Kan QED Qontour Ultra Flat kabel fra hifi klubben duge? Eller blir det for smått? Er vel ikke mer en 1,5-2 meter kabel til hver høyttaler. Bak høyttaler er ikke like synlig, så de tenker jeg ikke på å bytte. Der bruker jeg 0,75 på ca 11 meter strekk.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •