hjelp,SA1750 med Sub?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hjelp,SA1750 med Sub?

har ett par SA1750 som kjøres på en Marantz PM-15S2. disse spiller utrolig fint sammen, men noen ganger savner jeg litt dybde og tyngde i bass. savner det spesiellt når jeg har tyngre musikk ( les. tool, volbeat osv.) og når jeg ser på film.
    Jeg bruker dette til både film og musikk. er det noen som har noe peiling på om det blir noe bra å "slenge" på en SUB evt. hva slags SUB jeg burde prøve. forsåvidt fin fin den SA har, men hadde håpet på å få tak i en noe billigere på bruktmarkedet.

På forhånd takk for hjelpen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondsko
    har ett par SA1750 som kjøres på en Marantz PM-15S2. disse spiller utrolig fint sammen, men noen ganger savner jeg litt dybde og tyngde i bass. savner det spesiellt når jeg har tyngre musikk ( les. tool, volbeat osv.) og når jeg ser på film.
    Jeg bruker dette til både film og musikk. er det noen som har noe peiling på om det blir noe bra å "slenge" på en SUB evt. hva slags SUB jeg burde prøve. forsåvidt fin fin den SA har, men hadde håpet på å få tak i en noe billigere på bruktmarkedet.

På forhånd takk for hjelpen.

Velodyne Impact-Mini Subwoofer | Soundgarden

dette er en frekk sub som passer ypperlig til høyttalerne dine

har selv testet det

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv er jeg godt fornøyd med kombinasjonen av SA1550 og SVS PB10-NSD, men det er sikkert mange andre sub'er der ute som også kan gjøre en utmerket jobb. Det viktigste er vel kanskje uansett at du får satt den opp & integrert den skikkelig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •