Felles import av Elemental designs diy sub. til Bergen.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Felles import av Elemental designs diy sub. til Bergen.

Heisan. Jeg tenkte jeg skulle importere meg ett par elemental designs subber.

Tenkte jeg kunne høre om noen andre ville benytte annledningen til å hive seg på.

Om noen skulle være intresert så gjelder det altså et diy. kit fra elemental designs. som tilsvarer DENNE subben.

Om noen skulle ønske å være med så kommer det til å fungere slik.
    Jeg ordner alt med frakt til bergen, fortolling og kontakt med Elemental designs og transportselskaper.

Elemental Designs har selvsagt garanti på produktene sine. Men jeg kommer bare til å gi fra meg produktene uåpnet ved avhenting i Bergensområdet og tar ikke noe personlig ansvar for at produktene fungerer. Jeg kan prøve å være behjelpelig om så skulle være. Men i utgangspunktet blir det kjøpers jobb og ta evt. garanti saker med elemental designs.
    Andre som er med må og være villig til å betale forskud av kjøpebeløpet.

Dette er ikke ett powerbuy så det er ikke bare til å hive seg på i hopetall.

Om noen er inntresert så kontakt meg på pm for videre avtale.
    Ønsker ikke noe stor diskusjon i denne tråden. Heller ikke spm. om pris, det taes på pm.

Om noen finner dette av interesse så kontakt meg på pm.

Edit. ! Glemte å nevne at settet er komplett med ferdig utskjærte plater til kassen.
    Edit 2.! HER er link til diy. kitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har av alle i hele verden sjefen min spurt om jeg kan ta inn et sett til han og.
    Jeg kommer til å bestille i kvevld. Men er fortsatt villig til å ta med en person til om det kommer en etternøler.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •