sub plassering

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

sub plassering

hei.skiftet litt om på ting og tang idag,satt suben rett framfor sweetspoten,men eg merket at det ikkje va optimal plassering,men så fikk eg litt ond i hode og la meg ned på sofan,der fant eg virklig sweetspoten,akkurat i enden på sofan som 1 bilde viser va det perfekt bass ,va som natt og dag,men da dukker dette prob opp,kordan ska eg få ombølere sånn at suben passer inn.ligger med bilde av stuen sånn den er no.håper noen kan komme med noen bra innslag hvor eg ska sette ting.første bildet viser hvor eg får perfekt bass,det va som natt og dag i forskjell til ka det var.andre bilde viser hvor sofan står.også legger meg med hvordan resten av romet er.nr 3 og 4 viser sweetspot sånn som eg har det no.beklager dårlig bilde og skriving,lider av dysleksi.så håper noen kan finne ut hvordan eg ska få flytte på ting og tang får og beholde den perfekte bassen min,som eg har leitet en stund etter.
    LG B6-Panasonic TX-P55VT60Y-Onkyo TX-NR 636-.16-Philips Fidelio X2-
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må prøve å sette subben der hvor du normalt sitter og ser film, da krabber du rundt på gulvet, og der hvor du hører mest bass skal subben stå, da prøver du å snu den litt i forskjellige posisjoner.
    Normalt er det beste stedet et hjørne hvor elementet peker innover i rommet, altså ikke ut mot deg, men over mot andre veggen.
    Om du har dårlig dekning med bass i rommet må du sikkert ha endda en sub.

Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det ordnet seg no
    LG B6-Panasonic TX-P55VT60Y-Onkyo TX-NR 636-.16-Philips Fidelio X2-
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •