Hjelp til valg av høytalere - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Utfordringen min er at jeg nå engang har kjøpt den 2310 boksen i forrige uke. Har ikke pakket den ut av esken engang så det blir litt for "dumt" å oppgradere noe jeg allerede har betalt 7.000 for uten å bruke den, hehe.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samtidig vil jeg tro at jeg skal opp på en god del dyrere receiver enn kombo Denon med NAD effektforsterker for å få samme godlyd på 2.0.

Jeg kommer til å bruke anlegget mer til musikk enn film og har ellers god erfaring med NAD og Denon lydkvaliteter.

Onkyo og Yamaha kjenner jeg ikke særlig godt.

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vesse
    Utfordringen min er at jeg nå engang har kjøpt den 2310 boksen i forrige uke. Har ikke pakket den ut av esken engang så det blir litt for "dumt" å oppgradere noe jeg allerede har betalt 7.000 for uten å bruke den, hehe.
    Om du ikke engang har brukt den så kan du jo sikkert få oppgradere den til storebror
    Men skjønner at du helst vil slippe det, bare selv vant med at man kjøper slike NAD forsterkere for å drive CV, er nok bare noen negative holdninger som sitter i litt. Blir nok en god og strømmsterk kombinasjon dersom det er sterkt nok signal fra recieveren.
    Testet en 2807 sammen med Midgard Audio Oberon og med en NAD 216 som jeg hadde lånt, men fikk ikke det volume jeg hadde tenkt meg, fikk høre fra klubben at recieveren hadde for lav gain på signalutgangen.
    Jeg syns jo det var rart men solgte recieveren og gikk for stereo i steden, og fikk definnitivt andre resultater da.
    Vet desverre ikke om det var noe galt med den recieveren eller om det var Denon som ikke passet med de forsterkerene.

Ikke vær redd for å teste andre merker heller, dersom du bor i et noenlunde sentralt område burde du ha mulighet til å få "30 dags kjøpe" hos elkjøp eller lånt hos en annen butikk for å teste litt.
    Husk også at man kan ha det veldig morro på film med stereo også, så om det er viktigst så burde du gå for et rent stereo system.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2310 er potent nok for at du skal få deg gode opplevelser i stereo. Bare ikke kjøp de mest tungdrevne høytalerne så går det nok bra. Hadde heller oppgradert med en effekt etterhvert hvis du ikke er fornøyd. Monitor Audio RS6/RX6 som jeg nevnte er lettdrevne. Har fått demo av disse og lånt de med meg hjem en gang. De låter virkelig utrolig bra. Toppscore i alt av tester hvis det betyr noe.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •