Nytt hjemmekinoannlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer moppeken sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Nytt hjemmekinoannlegg

Hei
    Skal kjøpe meg et rimelig annlegg som jeg har på gutterommet.
    Det jeg da lurte på om det var noen som hadde erfaring med disse pakkene de selger på surround.no

sett 1: Onkyo TX-SR607 m/Dynavoice F-6 EX 5.0 og XTZ 99 W10.16
    Onkyo TX-SR607 m/Dynavoice F-6 EX 5.0 og XTZ 99 W10.16 Med Sub og Forsterker | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Sett 2: Onkyo TX-SR607 m/Dynavoice M-65 EX 5.0 Black og XTZ 99 W12.16
    Onkyo TX-SR607 m/Dynavoice M-65 EX 5.0 Black og XTZ 99 W12.16 Med Sub og Forsterker | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Hadde i utgangspunktet tenkt meg et fult B&W i 600 serien, men det kommer på 40 000 setter denne tanken på hylla en stund. så derfor skal jg bare ha noe som duger inne på et 12 kvm rom i mens 8)

Håper på svar

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice F6

Jeg har den F-6 pakken med en brukt yamaha reciver og har ikke angret ett minutt. De ser jo også ekstremt bra ut (jeg har hvite).
    Lyden kan jeg si at er veldig bra men M65 er en litt morsomere høyttaler med litt mer futt og dynamikk (har en venn med M65 i stereo oppsett). Det eneste minuset jeg kan komme på med F6 er at bakhøyttalerene til tider føles litt for små. Ville kansje prøvd å bytte de ut med S-5 fra M65 pakken.
    Men for all del, har du pengene så kjøp M65. Det er jo en grunn til at den koster mer

Du har forresten ikke sett på Dali Consept pakken, dyrere men kan vel være noe det å. Er også en KEF pakke på finn til 3000kr KEF 2005.2. Surroundanlegg - FINN Torget

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •