Harman Kardon AVR 635 og fronthøyttalere.?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harman Kardon AVR 635 og fronthøyttalere.?

Kjøpte for en stund siden en AVR 635 (brukt). Jeg benytter Dynavoice M-65 som fronter i et 5-1 oppsett, og lurer på følgende:
    Kunne et par Patos Lyric 402 mk1 gitt meg en bedre opplevelse (film og musikk)?
    Hvilke fronter anbefaler dere til denne recieveren?

Takker for svar.

Newcomer Georgk sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har H/K AVR-355 på Patos basic 310, det er ikke å anbefale! Patos har en tendens til å være litt aktiv på diskanten og det er H/K forsterkeren også... blir veldig pistrete og pågående diskant på høyt volum. vet dog ikke hvordan lyrics serien er på diskanten.

kan med det samme si at jeg har testet Dali Ikon 6, Dali Lektor 8 og B&W dm683 på samme forsterkeren. Daliéne ble for aktiv i diskanten, mens B&W står på kjøpslisten min framover...

hvordan høres Dynavoice ut på H/Kén?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Georgk
    jeg har H/K AVR-355 på Patos basic 310, det er ikke å anbefale! Patos har en tendens til å være litt aktiv på diskanten og det er H/K forsterkeren også... blir veldig pistrete og pågående diskant på høyt volum. vet dog ikke hvordan lyrics serien er på diskanten.

kan med det samme si at jeg har testet Dali Ikon 6, Dali Lektor 8 og B&W dm683 på samme forsterkeren. Daliéne ble for aktiv i diskanten, mens B&W står på kjøpslisten min framover...

hvordan høres Dynavoice ut på H/Kén?

Takker for raskt svar :-)
    Nå er ikke jeg akkurat noen expert på dette området, men...
    Jeg synes (husk jeg er veldig amatør), når jeg drar på litt, synes jeg karakteren endrer seg veldig (veldig mye "varmere" i lyden...) Kanskje ikke så mye på NAD T744'en som jeg har, men......
    Sitter igjen med følelsen av at disse høyttalerne "høres ut som 2 forskjellige, på lavt og høyt volum". Kanskje skal det være slik, med billige høyttalere....

Newcomer Georgk sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er ikke nå proff jeg heller, men forskjellen kan høres godt når man får sammenlignet lyden i forskjellige høyttalere.

har sett en tråd her på forumet der mange har byttet ut diskanten i M-65 høyttalerene. kanskje det kunne vært en idé?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •