Klipsch rf-35 vs. B&w Dm603 s3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch rf-35 vs. B&w Dm603 s3

Heisann. Skal kjøpe meg fronthøyttalere og valget står nå mellom Klipsch rf-35 og B&w Dm603 s3. Hva bør jeg velge dersom jeg liker litt "tung" bass som man finner i nyere musikk, f.eks michael mind, david guetta osv? Hvilke av høyttalerne er med andre ord fest høyttalere. Har en HK980 forsterker, så tviler på at strømslukingen til BW'ene skal ha noe å si.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fmstorm
    Heisann. Skal kjøpe meg fronthøyttalere og valget står nå mellom Klipsch rf-35 og B&w Dm603 s3. Hva bør jeg velge dersom jeg liker litt "tung" bass som man finner i nyere musikk, f.eks michael mind, david guetta osv? Hvilke av høyttalerne er med andre ord fest høyttalere. Har en HK980 forsterker, så tviler på at strømslukingen til BW'ene skal ha noe å si.
    980 passer som hånd i hanske på 603s3. HAdde 970 før, funka meget bra! Vil du ha "tung" bass, så er klipsch uansett det beste av de 2!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Øret som hører

Jeg for min del tok en runde rundt til diverse butikker før jeg bestemte meg for hvilke type høytalere jeg skulle gå for, Klipsch var en av høytalerne jeg hørte på.
    Klipsch ble i mine ører for skrikende i diskanten. Tilhengere vil sikkert da hevde at det er noe galt med mine ører, og det kan de jo ha rett i, men jeg mener mange har forskjellig hørsel og da også forskjellige høytalere som tiltaler en.

Om du har mulighet til å testlytte til de to modellene du nevner så er det det beste.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •