Hjelp til nytt B&W annlegg :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer moppeken sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til nytt B&W annlegg :)

Hei alle sammen 8)
    Har kommet til det stadiet hvor jeg ønsker å få meg et hjemmekino annlegg .
    Var i dag innom HiFi klubben i Oslo å må si at det var utrolig mye som fristet :twisted: Jeg gikk lenge rundt å tittet i butikken, men til min store fortvilelse så var det så mye mennekser i butikken så var ikke akkurat så lett å få tak i en som jobbet der :-?
    Men jeg har jo lest en god del inne på dette forumet og jeg har derfor bestemt meg for å gå for et B&W system
    Som jeg nevnte over så var det mange som skulle ha hjelp i butikken så fikk ikke hørt noe på høytalerne som de hadde der.
    Tenkte derfor å høre med dere her på forumet hva dere mener om dette oppsettet her :-D
    Front: CM7
    Senter: Cmc
    Bak: CM1

Rommet er på 12 kvm, men skal snart flytte så da blir det større rom

Suben må jeg vente litt med . Men så lurer jeg på eventuel forsterker som kan klare å dra dette. Har sett på Denon forsterkere, men er litt grønn på dette området.

Vil nevne at jeg har sett på CM5, CM9 og CM Centre 2. Det eneste kjipe er at lommeboka er ikke så full nå 8)

Håper på svar

Intermediate fordfiesta sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Jeg ville ha venta til eg fikk større rom med å kjøpe så stort anlegg, ville nok ha kjøpt kun forsterker og CM1 eller CM5 i første omgang. :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke hørt CM serien av B&W men har hørt mye av det andre og har selv B&W rundt baut.Er kjempefornøyd med lyden i disse og tror ikke du trår feil.
    Selv bruker jeg Yamaha receiver og det er en bra match sysn jeg selv hvertfall.

Har hørt Denon sammen med B&W DM604 S3 og det spilte veldig tynt, flatt og lite engasjerende.Men dette var en liten denon så det hadde sikkert sin innvirkning.Har også hørt samme høyttaler sammen med denon 4310? er det ikke det den heter, den til 20k?
    Det låt veldig mye bedre, men de kunne nok trengt mere kraft virket det som.Det kan virke som om Denon ikke er av det kraftigste slaget(correct me if Im wrong, dere som har Denon).

Men du kan jo ringe og bestille en prøvelytting så du får god tid til og høre ordentlig på det oppsettet du lurer på og kjøpe.

Lykke til!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •