Hjelp til billig hjemmekino. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 35 av 35
    Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg hadde gått for Yamaha'en. Tror den er "kompatibel" med et større utvalg av høyttalere.

Newcomer Steinbekkhaugen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hustlin
    Angrerettloven?8) Med mindre det er en god stund siden du handlet da.
    Noen måneder siden jeg kjøpte den...til blodpris i forhold til dagens pris .....men er såpass fornøyd at den går opp i stua når tiden for oppgradering kommer.....

Active hustlin sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    472
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Steinbekkhaugen
    Noen måneder siden jeg kjøpte den...til blodpris i forhold til dagens pris .....men er såpass fornøyd at den går opp i stua når tiden for oppgradering kommer.....
    Ikke dumt det heller!
    - Når du oppgraderer så oppgraderer du rett og slett 2 plasser. På en måte genialt

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått tilbud om å kjøpe et slikt (nesten nytt) 5.1 sett fra JBL til en billig penge. Tror dere dette er noe tess? Og hvordan vil de funke med Yamaha/H/K forsterkerne? Og er det mulig for meg å kombinere suben og sattelitthøytalerne i denne pakken med f.eks. Dynavoice F-6?

Newcomer Cleeves sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke gå for et slikt "plastanlegg" som du linket til med mindre du absolutt ikke har plass til annet. De kan kanskje funke som bak-/presence-/ centerhøyttalere. Men den subben der har ingenting i anlegget å gjøre dersom du går for dynavoice F-6 i front. Du kan til nøds bruke den som bassupplement for centerkanal.

H/K'en er kraftig, men Yamahaen har et stort fortrinn mtp romkalibrering og bedre prosessering av filmlyd. Fjernkontrollen på H/K bør nesten nevnes også, den er stor stygg og kjip. Yamahaen har en bedre fjernkontroll som i tillegg kan programmeres til å styre andre komponenter i anlegget

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, da styrer jeg bare unna. Gidder ikke bruke penger på ting jeg ikke har bruk for

Ja, er yamahaen som frister mest, men det blir nok H/K forsterkeren hvis ikke Yamahaen er på lager innen 1. Februar, for lengre orker jeg ikke å vente. Med tanke på at jeg ikke har noe annlegg fra før, og at min opprinnelige plan var Onkyo 307, så skal det nok mye til for at jeg ikke blir fornøyd

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

denon avr-1910

Sitat Opprinnelig postet av Djing0
    Var innom Hifi-klubben idag, og de har tilbud på Denon AVR-1910 til 3500,- Den vant jo testen i lyd og bilde, og har preout, så jeg ble veldig fristet. Tar man med frakt i betraktningen så sparer jeg jo nesten tusen kroner. Noen erfaringer med denne?
    Jeg har nettopp kjøpt meg avr-1910, å jeg kan gå god for at denne er bare helt knall!! Fungerer som bare juling! :-D
    Solgte mine monitor9 høytalere å kjøpte meg faktisk dynavoice f-6ex, å syns disse høytalerene lever virkelig opp til sine rykter. Det finnes jo nesten ikke bass i dem, så det er must å ha en sub, men er imponert hvor presist og klart dem spiller, helt fantastisk! :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hepp:P

jeg hadde f-6 i neten 1,5 år før jeg bytta hadde en nad 272 på di og yamaha rxv663 før jeg solgte naden gammle anleget ligger forovit til salgs

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan anbefale Onkyo TX-SR607, jeg er ihvertfall kjempe fornøyd med min

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå bestilt høytalerne, men lurer fortsatt på hvilken forsterker jeg skal gå for. Etter nyere vurdering av økonomien kan jeg ikke bruke mer enn 3500,- Hadde derfor sett meg ut Denon AVR-1910 som nå koster bare 2800,- men den er ikke på lager noen plasser. Men kan få en Yamaha RXV-663 brukt til 3000,- er det et godt kjøp?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Djing0
    Har nå bestilt høytalerne, men lurer fortsatt på hvilken forsterker jeg skal gå for. Etter nyere vurdering av økonomien kan jeg ikke bruke mer enn 3500,- Hadde derfor sett meg ut Denon AVR-1910 som nå koster bare 2800,- men den er ikke på lager noen plasser. Men kan få en Yamaha RXV-663 brukt til 3000,- er det et godt kjøp?
    Jeg hadde heller gått for en av Yamaha sine ja. RXV-663 har også pre out. Jeg hadde ikke kjøpt receiver uten pre-out, rett og slett fordi det fort er mye bortkasta penger den dagen du finner ut av at du skal ha effekttrinn(som de fleste finner ut av en dag) og må bytte receiveren pga at den ikke har det. Hadde jeg vært deg ville jeg nok kanskje spart noen kroner også gått for RXV765, pga at den er i den nye serien og sikkert har bedre romkalibrering en RXV-663. Er sikkert noe annet snacks som er oppgradert på den også.

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ring ham:

http://avforum.no/avtorget/showprodu...9042&cat=last7

Som Thoge sier, så er sansynligheten stor for at du en dag vil ha mer effekt.....

For min del så er jeg såpass fornøyd med Onkyo 607 at den blir stående en stund til. Når jeg en gang oppgraderer, så går den opp i stua

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder 663 vs 765, så hadde vel jeg også spart litt og gått for 765....men var forsåvidt en grei pris da...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Steinbekkhaugen
    Ring ham:

http://avforum.no/avtorget/showprodu...9042&cat=last7

Som Thoge sier, så er sansynligheten stor for at du en dag vil ha mer effekt.....

For min del så er jeg såpass fornøyd med Onkyo 607 at den blir stående en stund til. Når jeg en gang oppgraderer, så går den opp i stua
    Den får man jo sikkkert for under 2500,- så det var ikke noe dårlig kjøp det heller nei.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får Yamaha RXV-663 for 2700,- hvis jeg vil, og vurderer SERIØST å slå til. Det eneste som holder meg igjen er at det bare er to HDMI innganger, hvilke problemer kan dette by på hvis jeg får 3 eller flere ting som skal kobles opp via HDMI? Finnes det noen slags splittere etc? Trenger kjapt svar

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •