Ny sub! Hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Ny sub! Hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny sub! Hjelp

jeg Fikk tilbake melding hos pioneer i dag at dem ikke kunne levere den subben jeg hadde bestillt så da har jeg med å finne meg ein ny...

Jeg har B&W DM683 Fronter drevet av Emotiva XPA-2
    reciveren er Pioneer LX-72, dette blir nokk oppgradert med bakhøytalere og senter snart.. men Har ingen subb i skrivende stund, savner litt mer buldring når jeg ser film, samt litt trøkk når jeg skal høre litt musikk..

Har lest mye gode ord om SVS sine tube subber er dette ein god kombinasjon til musikk og Film?

har også sett litt på XTZ sine 12" subber samt Velodyne subber?

Hva kan dere anbefale meg? 2 stk 12" subber eller ein 12"?
    pris rundt fra 8-14000

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Meringdal1988
    jeg Fikk tilbake melding hos pioneer i dag at dem ikke kunne levere den subben jeg hadde bestillt så da har jeg med å finne meg ein ny...

Jeg har B&W DM683 Fronter drevet av Emotiva XPA-2
    reciveren er Pioneer LX-72, dette blir nokk oppgradert med bakhøytalere og senter snart.. men Har ingen subb i skrivende stund, savner litt mer buldring når jeg ser film, samt litt trøkk når jeg skal høre litt musikk..

Har lest mye gode ord om SVS sine tube subber er dette ein god kombinasjon til musikk og Film?

har også sett litt på XTZ sine 12" subber samt Velodyne subber?

Hva kan dere anbefale meg? 2 stk 12" subber eller ein 12"?
    pris rundt fra 8-14000

XTZ lager meget gode subber i til en grei pris, har du derimot plass til SVS hadde jeg helt klart tatt meg en SVS, tubene er rå til både musikk og film, men helt klart - film de virkelig briljerer!

velodyne lager også meget gode subwoofere, men du må gjerne betale litt mer pr ytelse, f.eks vil velodyne til 10-12 000 rulle av mye tidligere enn f.eks SVS sine, mens velodyne ofte spiller noe bedre oppover mot delingsfrekvens!

spørs litt på hva du vil, men til film hadde jeg tatt SVS over velodyne og XTZ, og tubene synes jeg faktisk var meget gode på musikk også.. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

SVS Tube

Ja svs er sikker kongen når de kommer til sak og pris.
    men sån de er sakt så skal dette stå på stua mi og ikkje i kinorommet i kjelleren.. Tror nåkk de blir 2 tuber når den tid kommer og jeg får kledd ferdig veggene på kinorommet..

Men hvilken tube? PC-12NSD \ PC-12PLUS \ PC-13ULTRA

Får man de man betaler for på alle variantene? eller lønner de seg å kjøpe 2 stk PC-12NSD i stede for 1 pc13Ultra?

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Meringdal1988
    Ja svs er sikker kongen når de kommer til sak og pris.
    men sån de er sakt så skal dette stå på stua mi og ikkje i kinorommet i kjelleren.. Tror nåkk de blir 2 tuber når den tid kommer og jeg får kledd ferdig veggene på kinorommet..

Men hvilken tube? PC-12NSD \ PC-12PLUS \ PC-13ULTRA

Får man de man betaler for på alle variantene? eller lønner de seg å kjøpe 2 stk PC-12NSD i stede for 1 pc13Ultra?

du får det du betaler for, men alle er svært gode, i forhold til prisklassen sin..

jeg hadde tatt 1 ultra, og heller kjøpt en etterhvert, evt pc12 plus..
    men du får sikkert MASSE bass med 2stk PC12nsd også gitt.. lett skal det ikke være..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •