Forslag til 5.0 eller 5.1 system for Yamaha RX-V765

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forslag til 5.0 eller 5.1 system for Yamaha RX-V765

Jeg har en Yamaha RX-V765 og har behov for ett sett med billige høytalere og lurer på hvilken av følgende løsninger som vil være det beste for min forsterker.
    Eventuelt er det noe som er bedre enn noe av det undernevnte til omtrent samme pris?

Proson Reality 63 MKII Kevlar Pakke i Calvados farve

Dynavoice M-65 EX 5.0 Black Oak / Piano Finish

eller

SVS SBS-01 5.0 Surround

Og om disse fungerer godt med følgende subwoofer:

XTZ 99 W10.16 high glossy

Til slutt lurer jeg på om en av disse vil være et godt kjøp, som vil gi god lyd i en stue der det blir et stort åpent rom til høyre for anlegget.

Takker for svar, og er takknemlig for at dere tar dere tid med å dele deres kompetanse med oss som kan litt (les: mye ) mindre.

Newcomer Larsemann sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Heisann

Har SVS systemet med PB 12 NSD-sub'en, og er veldig fornøyd med det. Er jo veldig billig nå også har jeg sett, mener det sto til 3500,-! (Vel og merke uten sub'en!):-D
    De høyttalerne kan spille høyt og bra, og så lenge man har en sub i bunnen må dette være det beste til prisen, ihvertfall!!

Sikkert flere meninger ang dette, men jeg er fornøyd med mitt og kan anbefale dette! 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takker for tilbakemelding

Sitat Opprinnelig postet av Larsemann
    Har SVS systemet med PB 12 NSD-sub'en, og er veldig fornøyd med det. Er jo veldig billig nå også har jeg sett, mener det sto til 3500,-! (Vel og merke uten sub'en!):-D
    De høyttalerne kan spille høyt og bra, og så lenge man har en sub i bunnen må dette være det beste til prisen, ihvertfall!!

Sikkert flere meninger ang dette, men jeg er fornøyd med mitt og kan anbefale dette! 8)
    Takker for tilbakemelding:-D , men må da følge opp dette litt.
    Hvordan fungerer dette settet med min forsterker?
    Er dette ett godt system til film, eller er det da noe annet som vil være bedre?
    Hvordan fungerer disse høytalerne med sub fra annet merke, eller vil det være best med alt fra samme merke?

Skulle gjerne hatt noen flere synspunkt, da jeg selv er helt ny på feltet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •