CV`s nye 21stroker - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Active ktm525 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    tilbake til utgangspunktet for denne tråden, har du funnet en god plassering av subben samt tatt en runde eller 10 med kallibreing? Når jeg prøvde min sub første gang ble jeg nesten litt skuffa. Etter eks antall plasseringer, sinustoner og db målinger kom jeg fram til ett resultat som er x antall ganger bedre enn utgangspunktet... 8)

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ktm525
    tilbake til utgangspunktet for denne tråden, har du funnet en god plassering av subben samt tatt en runde eller 10 med kallibreing? Når jeg prøvde min sub første gang ble jeg nesten litt skuffa. Etter eks antall plasseringer, sinustoner og db målinger kom jeg fram til ett resultat som er x antall ganger bedre enn utgangspunktet... 8)
    av erfaring så er det ikke så gøyt å flytte 80-90 kg rundt hele tiden, så vil ambefale deg lasse, å enten bruke en mindre subb å flytte rundt med, eller plassere den i et hjørne. Med mindre du vil ødelegge ryggen din
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Active ktm525 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    av erfaring så er det ikke så gøyt å flytte 80-90 kg rundt hele tiden, så vil ambefale deg lasse, å enten bruke en mindre subb å flytte rundt med, eller plassere den i et hjørne. Med mindre du vil ødelegge ryggen din
    Så forbanna vanskelig er det ikke å flytte på den, ser selfølgelig at plasseringsmuligheter er begrenset med dette "monsteret" men alikevel når det koster såpass med penger og det virker som eieren her er interesert i å utnytte potensialet i subben så ville jeg gjort ett forsøk. Men for alt jeg vet er den plassert og kallibrert optimalt der den står idag.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •