dali ikon on wall ?? eller....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

dali ikon on wall ?? eller....

hei .
    noen som har et dali ikon on wall i enten 5.1 eller 7.1
    går og tenker om det kan være et alternativ kontra og ha gulvstående eller stativ høytalere... noen som har erfaringer med dette...????
    mvh rune,

Intermediate Mjusiker'n sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    671
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har det som bakhøytalere i 5.1. Men jeg prøvekjørte litt med de som fronter (i stereo) og det krever en god, musikalsk subb, og en del finliring på instillingene så går det veldig bra det, mer en det har jeg ikke gjort.

Jeg vurderte selv ett slik oppsett, men valgte å gå for annen frontrekke (XTZ 99.26/25) pga. pris og mulighet for å kombinere lettere (99.25 selges enkeltvis). Blir fort sittende med en ekstra Ikon i din tenkte kombinasjon. Hvis du ikke velger en annen senter en Ikon W2.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mjusiker'n
    Jeg har det som bakhøytalere i 5.1. Men jeg prøvekjørte litt med de som fronter (i stereo) og det krever en god, musikalsk subb, og en del finliring på instillingene så går det veldig bra det, mer en det har jeg ikke gjort.

Jeg vurderte selv ett slik oppsett, men valgte å gå for annen frontrekke (XTZ 99.26/25) pga. pris og mulighet for å kombinere lettere (99.25 selges enkeltvis). Blir fort sittende med en ekstra Ikon i din tenkte kombinasjon. Hvis du ikke velger en annen senter en Ikon W2.
    hei. jeg har ikon vokal 2 til center.. har hørt oppsettet som hifiklubben i porsgrunn har med ikon 6 vokal 2 og on wall bak og med 4 subber det låt meget bra... men tar jo plass også.. tanken var og bytte ut ikon 6 eller ikon 5 med om wall foran og bak med ikon vocal 2 som center, og et par subber...

Intermediate Mjusiker'n sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    671
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror du får det til å spille fint jeg. Men du må tenke nøye på subber da. Velge noe som er drit bra på musikk, så får du ta det som kommer i filmlyd. Jeg har god erfaring med B&W 610, og den jeg har i dag B&W PV1. Jeg vet også att HFK selger en B&W 610 XP (trimmet utgave av 610) til 6k nå, det er en knall god kandidat til det du driver med nå.

Hold oss oppdatert på utvikling, kansje jeg går den veien jeg også

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •