Infinity kappa 8.2i vs kappa 90

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Terrawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Infinity kappa 8.2i vs kappa 90

Jeg har blitt en infinity entusiast etter anskaffelsen av et par kappa 90 for et års tid siden. Den gode varme signaturen er noe helt for seg selv synes jeg..

Men så vidt jeg har lest meg til er kappa 90 en serie som ble produsert etter at HK kjøpte opp infinity, og kvaliteten hadde visstnok en bratt dalende kurve etter det. Men uansett så synes jeg de har en varm og god klang.

Nå er jeg på nytt ute etter forbedringspotensiale og lurer i så måte på hvordan 8.2i låter ifht kappa 90. Er det noen her som har hørt begge disse og kan forklare eller fortelle meg forskjellen og evt hvem som spiller best. Spiller mest stereo..

Håper noen her har noen brukererfaringer.

Lurer også på om det er noe av det nye på markedet som kan sammenlignes lyden av god gammel infinty?

Intermediate JAMES HOWLET sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Terrawa
    Jeg har blitt en infinity entusiast etter anskaffelsen av et par kappa 90 for et års tid siden. Den gode varme signaturen er noe helt for seg selv synes jeg..

Men så vidt jeg har lest meg til er kappa 90 en serie som ble produsert etter at HK kjøpte opp infinity, og kvaliteten hadde visstnok en bratt dalende kurve etter det. Men uansett så synes jeg de har en varm og god klang.

Nå er jeg på nytt ute etter forbedringspotensiale og lurer i så måte på hvordan 8.2i låter ifht kappa 90. Er det noen her som har hørt begge disse og kan forklare eller fortelle meg forskjellen og evt hvem som spiller best. Spiller mest stereo..

Håper noen her har noen brukererfaringer.

Lurer også på om det er noe av det nye på markedet som kan sammenlignes lyden av god gammel infinty?

fadern har kappa7.2i, utrolig god lyd i de

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Styr unna 8,2i...
    Veldig kvass diskant i di..Vurderte de selv,en tid tilbake.
    Veldig fint møbel iallefall

Newcomer Terrawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel kanskje ikke så mange her som har noen erfaringer med disse "traverne", de begynner jo å bli gamle..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

gamle travere

har selv hatt 8.2i siden 97-98 en gang.låter meget bra.har selv ikke hørt 90 men er vel de siste ordentlige før hk tok over ballet for godt tror jeg.en kompis har delta et eller annet.ganske annerledes.har kappa 90 emit-r diskant?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •