Heco Statement

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Heco Statement

Var å hørte på et par Heco Statement i går hos en kompis. Ble fòret fra en H/K og må si jeg ble imponert over lydtrykket Blir moro å høre dem innspillt og tilkoblet hver sin Atoll effektforsterker.. Klipsch'ene ble liksom litt "tynne" i lyden i forhold når jeg spilte litt hjemme etterpå Nå snakker vi 4x prisen av RF-82 så det forventes jo en del.. Håper på prosjekttråd etterhvert, skal mase på'n..

Heco selges forøvrig av - Audiocom

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du ikke skjønt det ennå? Du må ikke høre på utstyr som potensielt er bedre enn det du selv har. Det frister så veldig.

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :-D det har jeg skjønt for lengst, men er jo fan av Klipsch så det måtte bli noe derfra som matchet ved neste oppgradering :P Akkurat like farlig dyr hobby som bil når man er interessert i det også..

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redline
    Var å hørte på et par Heco Statement i går hos en kompis. Ble fòret fra en H/K og må si jeg ble imponert over lydtrykket Blir moro å høre dem innspillt og tilkoblet hver sin Atoll effektforsterker.. Klipsch'ene ble liksom litt "tynne" i lyden i forhold når jeg spilte litt hjemme etterpå Nå snakker vi 4x prisen av RF-82 så det forventes jo en del.. Håper på prosjekttråd etterhvert, skal mase på'n..

Heco selges forøvrig av - Audiocom
    Så akkurat på spesifikasjonene på disse og 18-50Khz må sies å være mer enn di fleste fikser. Så om di spiller pent må jo dette være en meget verdig høyttaler selv i sin pris klasse

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •