infinity rsiii og cv dc15.....bass/delefilter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation infinity rsiii og cv dc15.....bass/delefilter

heisann, nå har jeg vært en kikker på forumet i lang tid og funnet mye nyttig info.
    på tide og spørre et par spm

jeg har ett sett infinity rsiii som en eller anna luring har byttet ut basselementene på, nå står det i 2 sm -10 elementer.
    lyden er etter min mening rett og slett litt rar, er det noen der ute som kunne hjulpet meg med og fikse på delefilterbiten som har med bassene og gjøre. alt er plukket fra hverandre og gjort klart, har og verdiene som er fra før visst det hjelper noe.

andre spm mitt er angående noen gamle dc15 som har en brent spole på delefilteret, det er spolen som går til diskant i front av høyttaleren, hvilken verdi har denne? jeg har ikke noe måleinstrument som kan måle dette.

venter i spenning på om det er noen skikkelige delefilter guruer her ute!8)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    for og presisere litt så trenger jeg da en tegning med delefilterbiten til de nye bassene som står i høyttaleren så jeg kan få lagd dette om igjen..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

prøver igjen

da har jeg funnet ut litt selv.
    ser ut som infinity høyttalerene var koblet feil med basselementene i serie, tror ikke dette stemmte da de nye elementene visstnok er 8 ohm.. får sjekke i morgen

ellers har jeg cervin vegaene igjen, skla kjøpe nye deler til filteret og mangler en verdi på en spole, legger ved bilde med rød ring rundt spolen jeg skal bestille

ingen cerwin vega eller spole spesialister der ute?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •