Lydplanke/soundbar - Hva anbefales? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Olemak
    Mangelen på HDMI kan skape problemer for enkelte typer bruk, vil jeg tro.

Da jeg forsøkte å koble lyden fra min PS3 til en forsterker, mens bildet gikk direkte til TV'en via HDMI, fikk jeg betydelig asynkron lyd i forhold til bilde, så det var det bare å koble ned. Har hørt at det alltid vil være et problem hvis analog og HDMI blandes. Vet ikke om det også gjelder for andre blurayspillere, HD-dekodere og så videre. Vil en denne Cantoen'en ha det samme problemet? I så fall blir bruksområdet dens relativt snevert.

Skulle gjerne sett et godt 2.1 med HDMI, for jeg har ikke plass til full surround og bruker TV'en mest til å spille.

Canton'en har forresten uttak for en senter-høytaler også, ser jeg på bildet av baksiden! Kan være kjekt, men snakker vi da om et 3.1-kanals anlegg?
    DM2 har 2 koaksiale innganger og 1 optisk inngang. Det har også lipsync på inntil 70 ms. Jeg har ikke brukt denne så mange ganger selv, men det er greit å ha når man laster ned serier med dårlig sync.

Med senteren så vil du antakeligvis få en bedre virtuell surround effekt. Canton kaller det 5.1, men da blir baklyden simulert. Du har også line-out for å evt. koble til aktive bakhøyttalere etterhvert.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

lydplanke som står i stil med samsung's c7705

Jeg tenker å skaffe en soundbar av den billigere sorten, som gjerne lar seg styre sammen med skjermen.
    Har nylig kjøpt en Samsung ps50c7705 og tv-bord som begge er sort og ikke glossy. Så på en billig samsung soundbar ht-ws1. Men denne har crystal design og passer best til min GAMLE TV. Frister ikke å ha en shiny lydplanke med rødskjær stående under TV-en.

Noen som har tips om en smal soundbar som ikke "stikker seg ut"?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •