Akkurat bestilt sub! SVS PC12-NSD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Seppola sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Akkurat bestilt sub! SVS PC12-NSD

Jeg har akkurat bestilt sub til anlegget (ca 10 min siden). Jeg gikk for SVS PC12-NSD, og lurer på hvor lang til L-Sound bruker på å levere generelt i Norge? Jeg bor i Finnmark, så jeg må nok legge til noen dager. Grunnen til at jeg spør er at jeg håper på å få den før jul, det skal være en julegave "From me, to me!".

Forsøkte å finne en guide til kalibrering av sub som jeg rotet meg bort i, uten hell, er det noen som har en god guide til kalibrering av sub?

Active ktm525 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Seppola
    Jeg har akkurat bestilt sub til anlegget (ca 10 min siden). Jeg gikk for SVS PC12-NSD, og lurer på hvor lang til L-Sound bruker på å levere generelt i Norge? Jeg bor i Finnmark, så jeg må nok legge til noen dager. Grunnen til at jeg spør er at jeg håper på å få den før jul, det skal være en julegave "From me, to me!".

Forsøkte å finne en guide til kalibrering av sub som jeg rotet meg bort i, uten hell, er det noen som har en god guide til kalibrering av sub?

Kjenner ikke så mye til leveringstiden fra lsound men servicen og hjelpsomheten derfra er upåklagelig, ville overaske meg stort om de er treige på å levere. Les i kalibreringstråden, der finner du mange tråder som omhandler kallibrering av svs. Jeg kommuniserte med lsound i tillegg til å lese/spørre her på forumet og den kombinasjonen fungerte bra for meg iallefall.

Lykke til

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lsound.no har bra service. Dfår den før jul

Grunnleggende:

-plassere sub i front, og helst et hjørne med yttervegg.
    -Sette gainvolum på sub på halv.
    -La reciveren ta seg av justeringer.
    -Sette front høyttalere til small.
    -Bassnivå må du antagelivis øke litt selv.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ting blir postet/levert til transport dagen etter som regel, om du ønsker så får du også sporingsnr på esken...tiden kan da ikke lsound påvirke da de selv ikke trasporterer hehe

Schenker bruker ikke hefte spessielt mye så en uke, kansje noen dager over en uke om du bor sikkelig avsides

Newcomer Seppola sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for raskt svar! Det er utrolig godt å høre at man får den før jul, og takk for tipsene om kalibrering.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •