Kabinett skader på mine B&W 604 S3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kabinett skader på mine B&W 604 S3

Hei!

Kjøpte for et par måneder siden et par B&W 604 S3. Fikk de sendt i posten, noe som medførte realtivt store skader på den ene høytaleren. Heldigvis ble ingen av elementene eller front stoffene skadet. Men på framkant i toppen av den ene høytaleren skalet det av litt, og plasdekselet på toppen med B&W logoen var knekt i to.....:twisted:

Er det mulig å bytte ut hele frontpanelet som elementene sitter skrudd i? Hva koster noe sånt

Hva er best å gjøre med lakkskadene og hakkene? Hva slags midler/lakk bør man bruke? Disse høytlerne er i sort, noe som gjør selve fargen kurrant.

Takk for alle tips!!!!:-D

Active lunnarn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er ikke lette å få hakk og merker i høyttaler vekk
    mye annet en å lakke/male over så vidt med samme farge der det er igjennom fargen så man ikke ser mdf fargen i alle fall.... det kan jo gå ann å pusse med grovt sandpapir, prøve å sparkle i hullet/hakket slik at overflate blir jevn og så male det.

Det med plastdekselet må du neste bare ringe hifi-klubben å spørre og de skaffer ny, men er nok litt redd de ikke får ta i noe lett den plastdekselet...
    det kan jo kansje gå an å prøve å lime det med hurti lim/super lim, for det bygger ingen ting så du kan få det til å ligge pent i sammen, problemet kan vær vist det er veldig stygg brudd kant.

det er det beste tipsene je har å komme med nå, jeg er veldig glad for å ikke ha vært mye borti problemet ditt selv!

lykke til med oppusingen
    ps:har du snakka med poste om erstating på skadene?

mvh

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd du ikke tok det opp med posten da det skjedde. Det er sikkert for sent å gjøre noe med det nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk for svar

Takk for svar og tips, Får prøve å lime det i sammen,og lakke litt med svart farge på den lille sprekken i framkant. Det syns ikke veldig godt, og resten blir bak frontdekselet. Tro meg,jeg sa ifra til posten med en gang. Men de måtte ha høytaleren inn til oslo igjen, med emblasjen. Med tanke på at jeg måtte sende den igjen, så lot jeg det være. Da de klarte å ødelegge den med jernvinkler i hjørnene ved forrige sending, så tenkte jeg mitt. Han som sendte de til meg, pakket GODT!! Har ihvertfall funnet ut at jeg ikke bruker posten på høytalere noe mer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •