KEF subwoofer avgir konstant buzz-lyd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

KEF subwoofer avgir konstant buzz-lyd

Min KEF subwoofer PSW 2010 har plutselig begynt å avgi en konstant buzz (tilsvarende en elektrisk barbermaskin). Så i prinsippet er høytaleren nå ubrukelig siden lyden er nokså høy.

For noen dager siden forsvant lyden når sub'en hadde stått på litt og ble varm, men nå forsvinner ikke lyden i det hele tatt.

Lyden opptrer også uavhengig av om sub'en er koblet til forsterkeren eller ikke.

Noen som har opplevet det samme eller har noen formening om hvordan man kan fikse det? Garantien er utløpt for en stund siden.

Active Stian.V.H sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor lenge siden er det du kjøpte suben?

Visst suben er under 5 år gammel kan du ta det på reklamasjonsretten i kjøpsloven.
    Går ut i fra at en sub er ment å vare vesentlig lengre enn 2 år,da vil du dermed ha 5 års reklamasjonsrett på suben.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er over 5 år dessverre og butikken jeg kjøpte fra er konk har jeg funnet ut.

Hadde problemet et par år etter jeg kjøpte den, og fikk da en gratis reparasjon via forhandler, men nå har problemet kommet igjen.

Har skjønt at det er en generell feil ved produktet KEF PSW 2010 Subwoofer - faulty? - AVForums.com

...da mange har den samme feilen som meg selv http://avforum.no/forum/minhjemmekin...subwoofer.html

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •