Bytte Dynavoice F6 mot Klipsch F-1? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vet ikke hvor i landet du befinner deg Honkeyh.
    Men kan hende du får en god pris på qln demoprodukter via soundgarden sandnes?
    Skader ikke å forhøre seg hvertfall...

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bankruptstudent
    Vet ikke hvor i landet du befinner deg Honkeyh.
    Men kan hende du får en god pris på qln demoprodukter via soundgarden sandnes?
    Skader ikke å forhøre seg hvertfall...
    americanFord, takk 8) Honkeyh hadde en annen tråd (som tydeligvis var ganske lik min).
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hvordan er Dynavoice Def. DF-5 sammenlignet med disse? Koster 500,- mer og ser bra ut..
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    americanFord, takk 8) Honkeyh hadde en annen tråd (som tydeligvis var ganske lik min).
    Sorry my bad:neutral:

Hvordan def spiller vet jeg ikke, men de ser uten tvil mye mer eksklusive. Var jo halleluja stemning over f-6 i sin tid, men den store arvtageren fikk vel aldri like mye oppmerksomhet her på forumet

25 kg, båndiskant og forholdsvis lettdrevet, eneste er at prisen nesten virker litt for god for ytelsen...

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bankruptstudent
    Sorry my bad:neutral:

Hvordan def spiller vet jeg ikke, men de ser uten tvil mye mer eksklusive. Var jo halleluja stemning over f-6 i sin tid, men den store arvtageren fikk vel aldri like mye oppmerksomhet her på forumet

25 kg, båndiskant og forholdsvis lettdrevet, eneste er at prisen nesten virker litt for god for ytelsen...
    Tror ikke DF-5 vil gi deg noe serlig mer rent volum messig enn det F-6 gjør snarere tvert imot. Jeg fikk beskrevet DF serien som en kvalitets serie mer enn det M-65 og M-85 var.

Om du skulle hatt den og beholde/øke på volumet måtte du nok opp på DF-6 som kommer oppimot 5k med frakt, da ville jeg gått for Klipsch i stede da du sikkert kan spørre pent om et tilbud på RF-52 i noen butikker.

Om du vil slippe "blåselyder" og kunne gipå litt mer kanskje du skal slåtil på M-85 som ligger ute på torget her nå, tror 765 kan gjøre en grei jobb på dem også.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Tror ikke DF-5 vil gi deg noe serlig mer rent volum messig enn det F-6 gjør snarere tvert imot. Jeg fikk beskrevet DF serien som en kvalitets serie mer enn det M-65 og M-85 var.

Om du skulle hatt den og beholde/øke på volumet måtte du nok opp på DF-6 som kommer oppimot 5k med frakt, da ville jeg gått for Klipsch i stede da du sikkert kan spørre pent om et tilbud på RF-52 i noen butikker.

Om du vil slippe "blåselyder" og kunne gipå litt mer kanskje du skal slåtil på M-85 som ligger ute på torget her nå, tror 765 kan gjøre en grei jobb på dem også.
    Hm.Tror faktisk jeg sparer litt til, og heller kjøper Klipsch rf 52
    Vil forskjellen fra Dynavoice f6 til Klipsch RF 52 væ+re merkbar til film i et 15 m2 rom? Er rf 52 en bedre ht. enn fks. Dynavoice M65?
    Eller er Dali concept 6 igjen enda bedre enn Klipsch RF 52?
    Fordelingen er: 70% film, 30% musikk..

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Hm.Tror faktisk jeg sparer litt til, og heller kjøper Klipsch rf 52
    Vil forskjellen fra Dynavoice f6 til Klipsch RF 52 væ+re merkbar til film i et 15 m2 rom? Er rf 52 en bedre ht. enn fks. Dynavoice M65?
    Eller er Dali concept 6 igjen enda bedre enn Klipsch RF 52?
    Fordelingen er: 70% film, 30% musikk..
    Altså jeg skal ikke påberope meg at jeg har rett og det er ingen andre's meninger og erfaringer som er riktige, men RF-52 er en knallbra høytaler til film. Når du begynner å dra Concept serien inn her så får du null støtte fra meg :twisted: jeg syns den serien er overpriset selv for billig serie å være, og jeg får ikke meg selv til å virkelig like dem.
    Sorry Dali fans, eneste fra dali jeg liker er Helicon :S og kanskje de ennå dyrere men de har jeg ikke hørt på.

Har du muligheten så tror jeg du kommer til å bli kjempe fornøyd med yamaha og Klipsch RF serien, spør om et godt tilbud et par steder så kan du kanskje spare inn litt av forskjelden.

Greit å huske på at man før eller senere kommer til å "måtte" ha senteren defra også, RC-52 eller 62 vil være de aktuelle da og det skader ikke å nevne at du potensielt skal kjøpe mer utstyr senere der du ber om tilbud på RF-52.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •