Nye, rimelige fronter. Er Klipsch F-1 et godt alternativ - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 48 av 48
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Flemma
    Hvilke kabler bruker du?

Jeg bruker et par slike:

VAN DEN HUL The THIRD kabel - Kabler - Høyttalerkabel | Hi-Fi Klubben

Eller var det sånn skikkelig billigkabel til 12,50 per meter kjøpt på Lefdal, husker ikke helt 8)

Edit: Forøvrig moro å se hva som dukker opp under "Alternative produkter" på den linken over. Det var liksom ikke med måte på forskjell i pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 9ppel
    Jeg bruker et par slike:

Eller var det sånn skikkelig billigkabel til 12,50 per meter kjøpt på Lefdal, husker ikke helt 8)

Edit: Forøvrig moro å se hva som dukker opp under "Alternative produkter" på den linken over. Det var liksom ikke med måte på forskjell i pris.
    Hehe, ikke så ille pris på de nei Skal hente høyttalerne i morra, så får vi se hvordan dette blir

Intermediate hokeyh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker et par slike:

Haha, ja jeg kjører sånn på alt jeg har av høyttalere jeg! Koster jo ikke mer enn en vanlig t-skjorte ;D Så er du fortsatt storfornøyd? :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hokeyh
    Haha, ja jeg kjører sånn på alt jeg har av høyttalere jeg! Koster jo ikke mer enn en vanlig t-skjorte ;D Så er du fortsatt storfornøyd? :-D
    Ja, og ikke minst: kona er fornøyd! Hun har vel lenge savnet godlyd i stua, med et utseende som er akseptabelt. Hun har sagt seg fornøyd med både lyd og utseende. Har enda ikke fått testet dem med en skikkelig film da. Blir vel til helgen, om ikke annet.

Opprinnelig var jeg jo litt "redd" for at bassen på disse skulle være så bra at min investering i sub var bortkastet, men foreløpig (de er jo på ingen måte innspilt enda) er det ingen fare for det ihvertfall. De har jo en helt ålreit bass, men man merker tydelig at det hjelper på mange hakk når sub'en slåes på.

Intermediate hokeyh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, og ikke minst: kona er fornøyd! Hun har vel lenge savnet godlyd i stua, med et utseende som er akseptabelt. Hun har sagt seg fornøyd med både lyd og utseende. Har enda ikke fått testet dem med en skikkelig film da. Blir vel til helgen, om ikke annet.

Opprinnelig var jeg jo litt "redd" for at bassen på disse skulle være så bra at min investering i sub var bortkastet, men foreløpig (de er jo på ingen måte innspilt enda) er det ingen fare for det ihvertfall. De har jo en helt ålreit bass, men man merker tydelig at det hjelper på mange hakk når sub'en slåes på.
    Stemmer det.. Men du vil alltid merke forskjell m/ eller u/ sub, så lenge ørene dine har hørt det før men klipsch klarer og dra ut en god del bass, med tanke på størrelse og 1x element da =) Kommer jo også selvfølgelig ann på musikk..

Men F1 løsner litt etter en goddel timer (ca. 100 elns), og da blir det litt mer trøkk

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var det jaggu en Klipsch C1 på plass mellom der også, gitt. Fant en meget pent brukt en på finn, så da var den saken grei. Har testet den litt her nå, og det låter adskillig bedre enn den lille aluminium/tre-høytaleren fra Denon som sto der før 8-)

Ellers gikk man til tidlig innkjøp av julegave til seg selv om kona i går: en Logitech Harmony One fjernkontroll. Er ikke heeeelt fortrolig med den enda, men det blir vel. Har fått satt den opp sånn passe ihvertfall, så den slår av og på det som skal være av og på ved forskjellige aktiviteter. Savner jo veldig de fargede knappene da, som "alle andre" også savner, ser jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var det jaggu en Klipsch C1 på plass mellom der også, gitt. Fant en meget pent brukt en på finn, så da var den saken grei. Har testet den litt her nå, og det låter adskillig bedre enn den lille aluminium/tre-høytaleren fra Denon som sto der før 8-)

Ellers gikk man til tidlig innkjøp av julegave til seg selv om kona i går: en Logitech Harmony One fjernkontroll. Er ikke heeeelt fortrolig med den enda, men det blir vel. Har fått satt den opp sånn passe ihvertfall, så den slår av og på det som skal være av og på ved forskjellige aktiviteter. Savner jo veldig de fargede knappene da, som "alle andre" også savner, ser jeg.

Hvordna syns du klipsch'en fungerer? har ikke fått spilt sp mye på mine, men de virker veldig lovende syns jeg...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flemma
    Hvordna syns du klipsch'en fungerer? har ikke fått spilt sp mye på mine, men de virker veldig lovende syns jeg...
    Jeg synes også de virker ganske lovende, ja. Fungerer utmerket til film ihvertfall. Til musikk er jeg litt mer usikker, men jeg har ikke fått testet allverden, og det materialet jeg har testet med er ikke av allverdens kvalitet (type musikkvidoer fra Youtube og streaming av div. mp3-filer av ukjent kvalitet, samt noen CDer). Det er brukbart med trøkk, og det er ikke ubehagelig å høre på på noen måte, men jeg merker av og til at jeg kanskje savner noen detaljer i musikken, eller at noen detaljer blir litt svake. Men man kan jo ikke vente allverden av en såpass enkel høytaler med bare to elementer heller, og de er jo ikke innspilt enda, kan jo hende at de "løser seg opp". Vil nok uansett dekke mitt behov en stund tenker jeg.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •