Ramponerte Klipsch RF-82 i posten - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 101
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    +1

Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Virker som disse postansatte er noe bak mål når de har en slik holdning til jobben sin, hadde nok aldri sittet her og uttalt meg hvor dårlig jeg likte min jobb. Hva er moro med å kaste pakker rundt og ødelegge andres dyrbare eiendom? Er postens ansatte så hjerneskada at de ikke skjønner bedre? Kanskje fått plassert de i en barnehage der de hører hjemme. Skam!
    Nå må vi ikke begynneå skjære alle under en kam Roger, det blir like dumt som å si at alle bilverksted eiere er pedofile.
    Jeg har selv tidligere jobbet i posten i MANGE år å kan overhodet ikke kjenne meg igjen på hva han fjåmen skrev tidligere her.
    Det finnes helt sikkert noen snørrunger som ikke tar jobben på allvor, men hva jeg har ærfart så er det svært få skader på sendinger i forhold til det som blir sendt.
    Men selvsagt er jeg klar over at det skjer og det er jo kjedelig for den det gjelder,så jeg håper jo at erstatnings ordningen fungerer.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk4
    Nå må vi ikke begynneå skjære alle under en kam Roger, det blir like dumt som å si at alle bilverksted eiere er pedofile.
    Jeg har selv tidligere jobbet i posten i MANGE år å kan overhodet ikke kjenne meg igjen på hva han fjåmen skrev tidligere her.
    Det finnes helt sikkert noen snørrunger som ikke tar jobben på allvor, men hva jeg har ærfart så er det svært få skader på sendinger i forhold til det som blir sendt.
    Men selvsagt er jeg klar over at det skjer og det er jo kjedelig for den det gjelder,så jeg håper jo at erstatnings ordningen fungerer.
    Tar ikke alle under en kam men snakket spesifikt om denne personen som nesten "skrøt" av sine handlinger, men slikt synes jeg er så på jordet og det er gode folk på posten men det er noen som må ødelegge for de andre da se.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hokeyh
    . Vi kaster pakkene, står det "FORSIKTIG" på, havner de ofte i bunnen av kontaineren med en 30kg's pakke oppå! Vi som sorterer driter i hva folk sender, enkelt sagt, da jobben er en så drittjobb!
    Imponerende at du presterer å si noe slikt. Sier vel litt om deg.

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Little
    Gimsegutten: Er jo mye fornuft i det du sier. Men har jeg noe kjøpslov eller ett eller annet med hold i som kan backe opp mine krav?
    Jeg er blank akkurat der, men du har jo mottatt noe annet enn det du etter avtalen betalte for! Det må du jo kunne ta opp det med selgeren!

Å forfølge dette juridisk koster nok uansett mer enn det som vil være aktuelt i forhold til verdien her, men det gjør det jo ikke mindre irritabelt.

En selger som har litt ære, vil uansett ta på seg ansvaret her (desverre ikke alle som har det). Det bør ikke være din jobb å diskutere med posten om HAN har pakket godt nok.

Bare min mening...

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror de fleste her skjønner at IKKE ALLE på posten er sløvinger, men det er vel mere slike uttalelser som vi leser tidligere her i tråden, man reagerer på! At man i det hele tatt uttaler seg slik om sin egen jobb, sier jo mere om mannen enn jobben, er nå min mening.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Tar ikke alle under en kam men snakket spesifikt om denne personen som nesten "skrøt" av sine handlinger, men slikt synes jeg er så på jordet og det er gode folk på posten men det er noen som må ødelegge for de andre da se.
    Når du sier sette DEM bak lås og slå så gjelder vel ikke det han ene typen som skryter av å vandalisere annen manns eiendom her.
    Posten tar dette problemet VIRKELIG på allvor.
    At uhell skjer er ikke til å unngå, at man kommer borti idioter er heller ikke til å unngå.
    Sånn er det ellers i arbeidslivet, og i Posten
    Hadde skadde og ødelagte sendinger vært et STORT problem hadde det nok vært et tema i TV2 hjelper deg til stadighet

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Tror de fleste her skjønner at IKKE ALLE på posten er sløvinger, men det er vel mere slike uttalelser som vi leser tidligere her i tråden, man reagerer på! At man i det hele tatt uttaler seg slik om sin egen jobb, sier jo mere om mannen enn jobben, er nå min mening.
    +100

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det er ganske opplagt at man i løpet av handelen bør rydde av veien enhver tvil om ansvarsforhold. Har selger anført i annonsen eller på annen måte gjort klart overfor kjøper at evt. frakt skjer for kjøpers regning og på kjøpers ansvar, skulle det ikke være grunn til diskusjon i ettertid dersom transportskader skulle oppstå. Selger bør også i forkant opplyse om hvordan varen er emballert hvis ikke i original emballasje. Gjør man dette, vet man i allfall hva man har å forholde seg til.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trist å se, men har vært borti det samme. Polstret en Abrahamsen-forterker med så mye bobleplast at en så ut som en badeball. Kom frem med fronten i tusen biter. Kan ikke fatte åssen det kunne skje, jeg hadde selv omtrent vurdert å kjørt over den med bil uten å være redd.

Artig lesning fra de ansatte dog, virker som du ikke har rett jobb for å si det slik.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig leit at slikt skjer, her synes jeg det ville være rart om ikke posten tok ansvar.

Til dere som jobber i posten og sier det er få skader:
    På jobb sender vi ut bilder i slike konvolutter Suprawell og Toppac - Postemballasje - Størst pÃ¥ emballasje og da kommer ca 25% tilbake med skader. Regnes dette som brev, og kommer ikke med på statestikken?

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eksempel på cdplate som har fått hard medfart

Det var noe merkelig lyd på den konvolutten når jeg fikk den.

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv sjekker jeg alltid pakken før jeg forlater postkontoret. Er det skade på emballasjen gjør jeg personalet oppmerksom på dette..

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik så pakken ut som jeg fikk fra motron, heldigvis så var det ikke noen deler som hadde forsvunnet.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kamerat av meg fikk også ett ødelagt cover senest i forrige uke.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ThorU
    Veldig leit at slikt skjer, her synes jeg det ville være rart om ikke posten tok ansvar.

Til dere som jobber i posten og sier det er få skader:
    På jobb sender vi ut bilder i slike konvolutter Suprawell og Toppac - Postemballasje - Størst pÃ¥ emballasje og da kommer ca 25% tilbake med skader. Regnes dette som brev, og kommer ikke med på statestikken?
    Jeg jobber ikke i posten lengre så kan ikke uttale meg om dagens situasjon, jeg bare sier hva mine erfaringer er.
    Og hvordan jeg vet ting behandles.
    Der hvor jeg jobbet så ble det i hvertfall satt i gang store tiltak for å finne årsaken hvis det gjentatte ganger skjedde avvik.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hokeyh
    Ha-ha-ha-ha! Nå fikk jeg **** meg en god latter! Jeg har jobbet på postterminal i over 1 1/2 år.. Vi får beskjed av b.la sjefer "ikke kast pakkene" så snur vi oss vekk og tilbake på sjefen også står han og kaster pakkene.. Vi kaster pakkene, står det "FORSIKTIG" på, havner de ofte i bunnen av kontaineren med en 30kg's pakke oppå! Vi som sorterer driter i hva folk sender, enkelt sagt, da jobben er en så drittjobb!

Posten behandler pakkene som dritt, så om man skal kjøpe brukt høytallere eller andre dyre produkter BURDE man ikke betale på forskudd og passe så inni *******s godt på at de bler pakket godt nok inn til å betale skader! Hadde nettopp en kompis som kjøpte brukt speilrefleks, org. embalasje m/ekstra eske og isolasjon og piss... Speilet inni kameraet var knust da det kom frem.. Usikkert om posten vil betale det..

Dette burde virkelig blitt tatt opp på et eller annet tv-program. Nå er jeg enda mer skeptisk til Posten, og det er faktisk sykt at dere bare driter i hva folk sender...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er for ille at noen holder på sånn ja, men må si at jeg personlig bare har hatt posetive opplevelser når det gjelder posten.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har jeg også, men stiller meg litt mer tvilende etter den uttalelsen selv om man ikke skal kjøre alle under samme kam....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, jeg ser at jeg ikke stiller så sterkt uansett hva jeg gjør. Får bare vente til posten tar kontakt, så får jeg håpe at de skjønner at skadene er alt for store til at dette har blitt sendt med respekt. Kjekt å høre om lignende tilfeller, så får man et lite innblikk i hva som skjer med pakkene som posten sender. Takker for alle gode innspill.

Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •