Bytte høytalere - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av amunds
    Hvis begge disse ble kjørt på NAD C372 så ser man hva rom og andres ører har å si. Jeg syns generelt Ikon-serien ble for lys med NAD der jeg hørte på det. Dvs at jeg sikkert kunne hatt et helt annet synspunkt i et annet rom.

Jeg har Parasound på mine DM683. Hadde CV før som sikkert spilte høyere.. Men Guuud hvor fantatisk dette presterer. På ALL musikk..
    Bare elsker mellomtone-området (Hvor som kjent mye gitar og vokaler ligger), samt snerten i bassen.
    Er det noen som har hørt comboen DM683 og EC eller gjerne DM683 og EC+Oberon 6.1? Hadde vært artig å hørt noen formeninger om matching på akkurat dette. Har hørt flere (her på forumet) som har sagt at det er kritisk å finne riktige høytaler til Oberon blokkene eller så kan man ende opp med en "kjedelig" signatur.

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    B&W og EC spiller veldig bra sammen. Vet at Oberon spiller veldig bra på B&W om du har EC eller Parasound som forforsterker. Jeg har hatt DM604 S3, og hadde en periode et par 4.1 blokker, og det spilte veeeeldig bra sammen med EC. Den fikk fram den varmen jeg ville ha i B&W, for de har en tendens til å bli veeldig nøytrale om du putter på feil/middels riktig elektronikk på de.

Men få deg en lytt på Klipsch. Av alle høyttalere som er nevnt her, er det ingen som slår Klipsch på film lyd. Men jeg har mine sterke anelser om at de kan bli myyye mer skarpe i toppen enn de allerede er fra før, med Midgard blokkene, men ta de blokkene med deg. Jeg tror ikke Hans eller Anders er så vrange på medbragt elektronikk ;-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •