Mine første høytalere - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 84 av 84
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roberth
    Altså de produseres jo i kina men elementene blir produsert i norge:P

Uansett, Subwoofern ser helt grei ut i matt svart, tror jeg går for den, er ikke verre enn å sende tilbake hvis jeg ikke blir fornøyd.
    Klipsch produseres da for det meste i kina det også. Mens noen av delene kommer fra statene.
    Cerwin produseres i kina. Kef produseres i kina. B&W produserer litt i kina og litt i england.
    Du skal lete litt for å finne en høyttaler som er 100% produsert i ett land.

Man kan jo spørre seg selv dette : Hva lønner seg? Bruke masse penger på dyr arbeidskraft og spare inn på R&D og materiale? Eller bruke latterlig billig arbeidskraft for så å bruke mer penger på R&D og materiale? Kineserne produserer jo bare det de får beskjed om å produsere. Gjør de ikke en god nok jobb risikerer de å miste avtalen de har med høyttaler merket. Da går jobben til en annen fabrikk.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen,

Etter å ha hørt på klipsch-høytalerne og diverse andre merker, går jeg heller for B & W 685 i front, de hadde mye mer behagelig mellomtoner. Men skal ha klipsch RS høytalere bak, siden dem imponerte meg i surround.

Men så var det center, hva skal jeg velge der? Klipsch eller b & w, eller andre merker hvis noen har noen forslag på det. Klipsch har jo horn som gjør lyden går mer rett fram mot sofaen, eller vil b & w være et bedre valg med tanke på matching av frontene?

Intermediate DiFontaine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roberth
    Hei igjen,

Etter å ha hørt på klipsch-høytalerne og diverse andre merker, går jeg heller for B & W 685 i front, de hadde mye mer behagelig mellomtoner. Men skal ha klipsch RS høytalere bak, siden dem imponerte meg i surround.

Men så var det center, hva skal jeg velge der? Klipsch eller b & w, eller andre merker hvis noen har noen forslag på det. Klipsch har jo horn som gjør lyden går mer rett fram mot sofaen, eller vil b & w være et bedre valg med tanke på matching av frontene?
    De fleste anbefaler å ha senter i samme merke/serie som fronter...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, da blir det senter fra B & W.