Ny XTZ eller brukt SVS?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Ny XTZ eller brukt SVS?

Heisann alle sammen,

trenger en ny SUB da jeg har innbygningshøyttalere på stua og vi må ha litt mer punch til film og musikk. Lurte på om jeg skulle kjøpe en XTZ eller en SVS brukt, som f.eks. denne:

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=54318&cat=12

Er den risky mht. alder?

Når det gjelder XTZ er det da 99 W12.16 i glossy black som gjelder. Ser at de på fynborsen selger W12.16S (sidethrow) til noe rabatt (demo-ex):

Fyndbörsen - Hemelektronik på Internet sedan 1997

Denne blir da ca. 3500,- hentet på posten i sverige. Noen som vet om denne er like god som standard utgaven av W12.16? Syns kanskje denne er finere desinmessig, men standard utgaven passer vel så bra inn hos meg. Tenker uansett kanskje å stappe subben i hjørnet ved siden av sofaen så den vil ikke synes så mye uansett.

Trenger litt fagkunnskap Takk! (og jeg har søkt ja!)

Intermediate JAMES HOWLET sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av corvy
    Heisann alle sammen,

trenger en ny SUB da jeg har innbygningshøyttalere på stua og vi må ha litt mer punch til film og musikk. Lurte på om jeg skulle kjøpe en XTZ eller en SVS brukt, som f.eks. denne:

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=54318&cat=12

Er den risky mht. alder?

Når det gjelder XTZ er det da 99 W12.16 i glossy black som gjelder. Ser at de på fynborsen selger W12.16S (sidethrow) til noe rabatt (demo-ex):

Fyndbörsen - Hemelektronik på Internet sedan 1997

Denne blir da ca. 3500,- hentet på posten i sverige. Noen som vet om denne er like god som standard utgaven av W12.16? Syns kanskje denne er finere desinmessig, men standard utgaven passer vel så bra inn hos meg. Tenker uansett kanskje å stappe subben i hjørnet ved siden av sofaen så den vil ikke synes så mye uansett.

Trenger litt fagkunnskap Takk! (og jeg har søkt ja!)

er du ute etter mest mulig trykk for pengene så er det svs som er tingen. men siden den er brukt burde du kanskje hørt den før du handler

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JAMES HOWLET
    er du ute etter mest mulig trykk for pengene så er det svs som er tingen. men siden den er brukt burde du kanskje hørt den før du handler
    Sant det hadde jeg jo tenkt ... bare ville høre litt før jeg bestemmer meg for neste skritt ...

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja... Er det bare punch du er ute etter så finnes det bedre valg som... CV - Klipsch - JM lab med flere.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nja .. definer punch, vil ha god allround sub, men ikke noe som spiller fletta av naboene .. må bare ha skikkelig bunnlyd. Hva er punch? Er definitivt litt kvalitetsopphengt og vil ha noe som låter pent, rumler bra og har god kontroll.

Klipsh har vel ingen konkurrenter i dette segmentet prismessig, CV kanskje .. mye rumling for penga? Hadde noen old school AT100 en gang i tiden .. det var morro minns jeg .. JM lab kjenner jeg ikke.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •