Suse/skurrelyd fra center.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Suse/skurrelyd fra center.

Hei har en Proson center som skurrer. Når jeg slår av receiveren (HK dpr 2005), så er skurringen borte når jeg slår på igjen. Men når volumet økes så kommer suse/skurrelyden igjen. Tror diskanten i midten begyner først, så kommer de to elementene på hver side ved litt høyere volum. Har noen tips om hva det kan være?

Newcomer Camst648 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runrobe
    Hei har en Proson center som skurrer. Når jeg slår av receiveren (HK dpr 2005), så er skurringen borte når jeg slår på igjen. Men når volumet økes så kommer suse/skurrelyden igjen. Tror diskanten i midten begyner først, så kommer de to elementene på hver side ved litt høyere volum. Har noen tips om hva det kan være?
    heisan, har du prøvd og kobble senteren til en annen ingang på forsterkeren for og teste om susingen blir skapt i hoyttaleren eller i forsterkeren's senter kanal ? kommer susingen fortsatt etter bytte, så er jo saken ganske grei, du har da defekt elektonikk i høyttaleren/elemantene.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, tenkte tanken selv. Godt tips, så får vi se. Er ikke hjemme akkurat nå så jeg får ikke testet. Hvis skurringen kommer bort da?? Ligger probl i utgangen på receiveren da?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •