Nye bakhøytalere - Noen forslag?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye bakhøytalere - Noen forslag?

Hei

Har nylig investert i et sett med Dali Ikon 6 fronthøytalere og en Dali Ikon Vokal 2 setner. Nå er turen kommet til bakhøytalere og jeg tenker i første rekke på Dali Ikon W2, men....

Dali Ikon W2 virker noe store ift de mulighetene jeg har for plassering, så jeg vurderer alternative løsninger basert på noe mindre, firkantede høytalere for oppheng i tak (høyre bak HT) og på vegg (venstre bak HT). Et alternativ er Dali Ikon 1, men er usikker på om denne HT gir meg god nok lyd ifm full 5.1/7.1 lyd fra Blueray film.

Noen som har erfaring og/eller anbefaliinger i denne forbindelse? Tar også gjerne imot forslag til andre alternativer.

PS Tar også gjerne imot tips på sub da jeg syns Dali Ikon sub'n er litt stor (og i dyreste laget).

PS2 Anlegget er bygget rundt den nye Onkyo 807 recieveren.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse hadde jeg tatt en titt på hvis jeg skulle hatt nye. Perfekt form på en bakhøyttaler

Dynavoice Magic FX-4 EX White Dynavoice | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med dipole høytalere fra f.eks Klipsch, Monitor Audio eller B&W (litt i dyreste laget med B&W) sikkert...

Men vil også tro at Ikon 1 er mer enn nok rent lydmessig. De låter større enn de ser ut! ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •