Gale høytalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gale høytalere

Noen som har erfaringer med høytaler merket Gale?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter faktisk å hører på et par 3020 høytallere nå, bruker de sammen med Cambridge Audio forsterker.

Jeg bruker det til høytallere på jobben, ble dritt lei av plastikk bøttene som følger med pc'er.

Gi høytallerene en 40-50 timer til inspilling å de endrer lyd karakter.

Høytallerene er fine til små rom, ville ikke brukt de i større en 15 kvm. Hvis så, vil jeg anbefalle deg å kjøpe en eller to sub'er type 3080.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan vel uten å lyge si at jeg har litt erfaring med merket Gale... Min mor har det... hvis du vil ha årleit stereo/hjemmekino lyd til en ekstremt billig penge er dette det klart beste alternativet jeg har hørt enda hvertfall...Høytalerne er større enn normalt til den prisen, samtidig som det låter ganske stilig...God engelsk kvalitet, hvor du får vannvittig mye lyd for pengene! Høytalerne låter til tross for prisen, raffinert og oppløste...men, de mangler litt trøkk...kjøp derfor på en sub, gjerne 3070(8") for som i alle de andre høytalerne fra Gale så får du i subbene MYE bass for pengene... Her blir derimot bassen fort litt unøyaktig( gjelder både 3070 og 3080), men kan du regne med topp nøyaktighet på en sub til 1700 kr? Kan anbefales på det sterkeste til dere med litt lite penger å rutte med...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •