Bytte høyralerelementer ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bytte høyralerelementer ?

Heisann.

Nå har det seg slik at jeg har en stk cervin vega hp215 med 2 av det nederste elementet i. ( altså 2 " 15tommere mellomtoner" om jeg har forstått det riktig.
    så lurer jeg på om hvilke element jeg burde kjøpe å sette inn i steden for dem som er nå ?

har sitt litt på disse: Kit GXS-15 - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning
    eller bare to av denne: MGR A-1715 - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning

tingen her er at jeg vil ha så dyp bass som mulig, å føler ikke det jeg har nå leverer det.

med vennlig hilsen Espen =)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke du skal sette inn noen av dem. De har nok langt fra de egenskapene som originalelementene har.
    Ring Hifiklubben og hør om de har erstatningselement, evt. finn noen som kan rekone dem for deg.

Forsto jeg det riktig når elementene var kaputte?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hør med høytalerdoktoren om han kan recone de for deg. de mgr bassene er jeg ganske sikker på att ikke passer i det hele tatt

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei altså det som er greia her er at jeg hadde egentlig et par helt fine og gode hp215. men så spilte jeg litt høyt og begge bassene røk, så jeg tok å kastet over begge de nederste elementene i en kasse om dere forstår hva jeg mener ?

altså orginalt på disse så er jo det øverste elementet bass og det nederste "mellomtone" har jeg forstått. så jeg har tatt begge mellomtonene i en kasse og bruker den som sub.

derfor lurer jeg på om jeg kan bare sette noen av de forslagene jeg skrev inn i dem ?
    skal kanskje bruke den i russebilen også;p så trenger mye bass om dere sjønner?

Takker for svar=)

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha mye bass i en russebil burde du vel trengt tatt ikke benytte noe beregnet på pa, krysset med noe billige greier fra Mgr.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjarne82
    Skal du ha mye bass i en russebil burde du vel trengt tatt ikke benytte noe beregnet på pa, krysset med noe billige greier fra Mgr.
    så det du sier er at det hadde funka med noe mgr i de ?

Intermediate dc1515sandnes sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KFK
    så det du sier er at det hadde funka med noe mgr i de ?
    selg heller de hp215 å kjøp en del basser å slikt på ljudia... er en skjelden utgave du har av cerwin vega så det er dumt å høre at du skal "russeødelegge" de..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •