Innbyggnings ht til musikk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Active Sildo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Innbyggnings ht til musikk

Holder på med en ny tv stue. Det skal innredes i "gammel stil" og da vil ikke fruen ha ht på gulvet, så eg har trekt ut tv-veggen slik at eg kan felle ht inn i veggen. Har plenty med plass i dybden.

Men til poenget, vil ha ht med god lyd. Kommer til og høre en del musikk på dem. Angående forsterker så heller eg litt mot Hegel H200. Så la forslagene komme

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Ville nok tittet på Dali, B&W, Speakercraft og Triad. Alle disse har Ht i mange prisklasser.

Active Sildo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenneth andersen
    Hei. Ville nok tittet på Dali, B&W, Speakercraft og Triad. Alle disse har Ht i mange prisklasser.
    Hmm... skal sjekke om dem har noe i Dali Mentor serien til innbyggning,hadde Mentor 6 i 1,5 år og var veldig fornøyd med dem

Active Sildo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det koster visst for slanke ht ja......

Desse hadde sikkert vert mitt i blinken men sjekk pris, den er pr stk:/

Høyttaler - Innfellingshøyttaler og utendørshøyttaler | Hi-Fi Klubben: DALI Helicon Phantom In-wall høyttalere

Hvordan skal eg overtale fruen til og godkjenne dette mon tru

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen. Disse er også veldig bra.
    CustomSound

Active Sildo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen. Disse er også veldig bra.
    CustomSound
    Ser på modellen som heter CW383 har du hørt den? Var en grei pris på dem. Frister fælt med Dali og altså,men da må eg vere snill gutt lenge

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp. Det er mye god lyd for pengene. Har en kamerat som har 7.2 med disse. Du kan jo ta kontakt med Interconnect å kansje få en demo.

Active Sildo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp. Det er mye god lyd for pengene. Har en kamerat som har 7.2 med disse. Du kan jo ta kontakt med Interconnect å kansje få en demo.
    '

Oki Da får eg vurdere det

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sildo
    Ser på modellen som heter CW383 har du hørt den? Var en grei pris på dem. Frister fælt med Dali og altså,men da må eg vere snill gutt lenge
    Høres ut som om det har kommet opp noen gode forslag her, men slenger inn et forslag alikevel: http://www.highfidelity.pl/!ev/artyk...08/as/3988.jpg

ADAM audio har vist noen modeller på vei som er in-wall varianter:
    AD77 - active or passive 3-way In-wall speaker
    With the AD77, ADAM proudly presents its biggest In-wall speaker to date. The
    3-way system features one ART tweeter, one 4“ midrange driver, and two 7“ woofers
    (Rohacell/carbon fi ber). The main advantages of the AD77 over the smaller brothers
    are more power and higher volumes and more accuracy especially in the midrange due
    to the accordant additional driver. Also, the bass section is both more powerful and
    precise.
    Another outstanding feature of the AD77 is the possible horizontal set up by turning the
    midrange/tweeter-section through 90°. As a result, the unique qualities of the AD77
    can be used as both left or right speaker and as a center, the latter perfectly suited for
    multichannel applications.
    In addition to the numerous controlls of the ADC, there is a button to either raise or
    lower the tweeter by 2 dB.

Om det er noe i nærheten av hva HM3ene mine presterer så er de knallbra.
    Mener Snickers-is nevnte en pris omkring 8k stykket for de passive AD77, også har man muligheten til å gå for en aktiv variant som var litt dyrere.

Trodde også SpeakerCraft var verd å nevne i denne sammenheng, selvom jeg ikke har testet noe derfra selv: Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30

Active Sildo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Høres ut som om det har kommet opp noen gode forslag her, men slenger inn et forslag alikevel: http://www.highfidelity.pl/!ev/artyk...08/as/3988.jpg

ADAM audio har vist noen modeller på vei som er in-wall varianter:
    AD77 - active or passive 3-way In-wall speaker
    With the AD77, ADAM proudly presents its biggest In-wall speaker to date. The
    3-way system features one ART tweeter, one 4“ midrange driver, and two 7“ woofers
    (Rohacell/carbon fi ber). The main advantages of the AD77 over the smaller brothers
    are more power and higher volumes and more accuracy especially in the midrange due
    to the accordant additional driver. Also, the bass section is both more powerful and
    precise.
    Another outstanding feature of the AD77 is the possible horizontal set up by turning the
    midrange/tweeter-section through 90°. As a result, the unique qualities of the AD77
    can be used as both left or right speaker and as a center, the latter perfectly suited for
    multichannel applications.
    In addition to the numerous controlls of the ADC, there is a button to either raise or
    lower the tweeter by 2 dB.

Om det er noe i nærheten av hva HM3ene mine presterer så er de knallbra.
    Mener Snickers-is nevnte en pris omkring 8k stykket for de passive AD77, også har man muligheten til å gå for en aktiv variant som var litt dyrere.

Trodde også SpeakerCraft var verd å nevne i denne sammenheng, selvom jeg ikke har testet noe derfra selv: Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30
    Alle forslag blir mottat med stor takk Hvem er forhandler for ADAM Audio?

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sildo
    Alle forslag blir mottat med stor takk Hvem er forhandler for ADAM Audio?
    Midgard Audio som fører ADAM, de fører også Mordaunt Short som har in wall høytalere også, men de er nok litt rimligere igjen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •