Audio Pro Mondial 5.1 ELLER SBS-01 5.0+PB10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audio Pro Mondial 5.1 ELLER SBS-01 5.0+PB10

Hei!

Kjøpt meg en Pioneer lx-52 forsterker

Trenger nå tilhørende høytalere. Jeg har valgt meg ut 2 kandidater. ingen av de er vel penest, men nå er det nå lyd jeg liker best. Jeg kommer til å bruke de 80 % til hjemmekino og tv, 10 % til playstation og 10 % til musikk. Rommet er vel på 30-40 kvadrat

Prismessig ligger de begge ca rundt 8-10 tusen (svs ca 2 tusen dyrere enn audio pro)

Budsjettet er sprengt for lenge siden. Ser for meg en pioneer 52 blueray eller en ps3 slim som kilde.

Lest opp og ned, å særlig svs gjør det skarpt på forum, men få / ingen som har satt de opp mot hverandre.... Noen som har noen tanker?

EDIT: ser også at Komplett surround pakke M.3/M.4/Mondial S.3 til 10.000 kan være et alternativ????

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser ut som om at de bruker samme designere.

Her får jo Audio Pro bra skussmål.
    Lettvint kinolyd - Lyd og Bilde
    Men sub'en som går ned til "hele" 27hz er ikke veldig imponerende spør du meg.

Jeg har selv SVS. Begynte med SBS/SCS frontrekke og det fungerte veldig bra på både film og musikk. Nå er SBS'ene SBL/SBR, men jeg har ikke fått prøvd de på 7.1 film ennå siden BD-spilleren er på verksted på 4. uka.

Uansett hvilken du velger så ville jeg ha kjøpt en SVS sub. Husk dessuten at du får 5% rabatt på sub sammen med høyttalere hos Lsound pluss at SBS og SCS kan henges rett på vegg med keyhole så du slipper stativ. Der sparer du endel.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt poeng det med at de kan henges på veggen!!

Jeg får bestille meg en sånn pakke, så får vi se

Da mangler bare høytalerkabler og sub-kabel

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tror jeg du ikke kommer til å angre på. Jeg er veldig fornøyd med mine SVS STS,SCS,SBS og PC12-NSD. Value for money tror jeg du skal få problemer med å slå.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Det tror jeg du ikke kommer til å angre på. Jeg er veldig fornøyd med mine SVS STS,SCS,SBS og PC12-NSD. Value for money tror jeg du skal få problemer med å slå.
    thx

Tenkte kanskje gå for 10 suben, da den kanskje integreres bedre? Eller tar jeg litt feil da? DVS, burde heller gå for 12"? Hmm, mye å ta stilling til gitt!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •