Anbefalte høyttalere i prisklassen opp til 30 000 - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 62 av 62
    Newcomer Angus Young sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Jeg tenkte på Høyttalere

Ok. Og hva tror du trådstarter vil med denne tråden? Er det ikke for å gi litt info til nye kjøpere om hva som KAN passe dem?
    Er det da ikke litt logisk å gi litt info om høyttalerene, slik at man lettere kan se hva som kan passe akkurat ditt behov?

Tror trådstarter ønsker å begrense de -"Jeg har 4999,50 kr. Hva skal jeg kjøpe?"- spørsmålene. Dersom denne tråden kan gi en lettvint oversikt, så er det kanskje mange som får den hjelpen de trenger her.

Men rille du får bare fortsette, men jeg tror dette er et håpløst prosjekt. Det virker som at folk er mest opptatt av å si hvor meningsløs denne tråden er....

Selv synes jeg det kan være en god ide om det blir oversiktlig og god info.

Lykke till mann.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er nybegynner på dette området, og synes denne tråden er til hjelp. Jeg har funnet mange alternativer som jeg vil undersøke bedre, samt at jeg kan utelukke noen med hensyn til budsjett.

Jeg har liten erfaring, og skal kjøpe mitt første hjemmekino system. Siden jeg bor i litt glisgrendte strøk, med ni mil til nærmeste hifi butikk utenom de vanlige elektro kjedene, så har jeg desverre ikke mulighet til å lytte så mye, og iallefall ikke låne hjem. Det er for øvrig kun Soundgarden og Hi-fi klubben utenom El-kjedene. Da er det til stor hjelp at jeg kan lese anbefalinger i en slik tråd, og slipper å bla gjennom alle trådene myntet på enkelte merker.
    Jeg blir nok nemlig nødt til å kjøpe høytalere "uhørt", selv om ikke dette er det jeg skulle ønske. Men har ikke så mange alternativer.

Noen som har erfaring med Mourdant Short?
    Welcome to Mordaunt-Short

Det er kansje feil å spørre om det i denne tråden, men jeg skulle gjerne hatt noen anbefalinger av høytaler oppsett i 30-40k klassen, med Pioneer sc-lx 71 som reciever. Setter pris på svar siden jeg er en fersking. Gjerne med personlig melding, så ikke denne tråden blir brukt til å svare meg.

Kommer til å følge tråden..

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •