Earthquake Quake 10.0 vs Clark TST429

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Earthquake Quake 10.0 vs Clark TST429

Hei!

Trenger litt hjelp med å forstå hva som egentlig er forskjellen mellom disse?

dynaBel AS

VS

Nettdata Lyd & Bilde - Sandnes

Hva bør jeg kjøpe?

Hvem av disse er kraftigst?

Vil noen av disse fungere optimalt med min NAD T973 som er en 7 kanals effekt forsterker.

Jeg har idag Clark TST239 men ønsker meg noe mer med "punsh"

Håper noen kan hjelpe meg.

Mvh.
    Combat

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har 2 stk Quake 10.0 på Earthquake sin egen 2 x 600W forsterker m/EQ.

Det er jeg ganske sikker på at er nok til å skade noen av "bæreveggene" i sofaen min om jeg drar på for mye. De er egentlig designet for å bygges på flytende plattform, og den tykke "stålvinkelen" som følger med vitner om at det er seriøse saker som bør festes med skikkelige bolter. Jeg bommet litt på volumet en gang, og det føltes som hele sofaen skulle reise seg fra gulvet.

Buttkicker er kraftigere enn Clark, men Quake er kraftigere enn Buttkicker igjen med sine 4 magneter rundt stempelet.

Man klarer seg som regel med en av de mindre modellene som et supliment til subwoofer (mitt system er overkill). Husk at det som oftest regnes som "punch" gjerne ligger over det området som romperisteren er ment å fungere. Det sagt, disse produktene blir ofte brukt av trommeslagere for å holde takten, og slår bra fra seg om man deler de litt høyere. Earthquake har faktisk solgt ristere til 3-4 diskotek, der en rister står montert i hver eneste gulvplate på dansegulvet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar, men tror NAD'n min vil klare å drive en Earthquake Quake 10.0? eller må jeg kjøpe en Earthquake forsterker?

Mvh.
    Combat

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •