Budsjett Kino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Budsjett Kino

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Budsjett Kino

Hei hei

Etter å ha opplevd samlivsbrudd og flytta hjem i barndoms leiligheten min under mor og far er jeg nå i gang igjen med å å sette sammen ett nytt hjemmekino/anlegg igjen. Anlegget som vi hadde sammen var faktiskt hennes Jeg har ikke all verden av penger å bruke, men ønsker å få det meste ut av det jeg har å rutte med.

Dette har jeg tenkt i første omgang
    Reciver: Yamaha RX-V465B KR 3.795
    Denne har jo fått gode tester, og jeg vil ha en reciver fordi jeg på sikt kommer til å ha ett 5.1 system

Front Høyttalere: Patos Basic 110 MKII Stativhøyttaler KR 595
    Vel denne har jeg lest mye positivt om, så jeg går for disse.

Sub: Yamaha YSTF-SW100 Subwoofer KR 1390
    Denne er jeg mer usikker på, men jeg har valgt den fordi jeg har to barn som er litt for glad i å klå. Den tar liten plass, og jeg tror den kan være med på å gi litt ekstra bånndrag når det måtte trengs. Eller er den totalt bortkastet ?

Etter hvert vil jeg også utvide med ett par Patos Basic 110 MKII til som bakhøytalere og Patos Basic 210C MKII Senterhøyttaler.

Hva trur dere om dette ?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Siden du skal bygge det ut over tid ville jeg personlig gått for større høyttalere i front med en gang. Og da med en yamahaforsterker som du har sett deg ut vil disse passe deg ypperlig om du får hentet de

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=52801&cat=12

Blir god og varm lyd matchet med yamahas elektronikk, og de har fått meget gode testresultater til prisen. Bruk søkefunksjonen her inne eller på google så finner du mer info om høyttalerne. Evt besøk Surround.no - Høyttaler spesialisten som selger de her i landet for flere bilder og specs.

-Øivind-

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •