Er desse strøkne? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 7 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 134
    Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av dalle1
    Mulig det er klipsch sin feil,men da må jo selger ha sett det på de 1,5 åra han har hatt de.
    Hvis de er så nye er det jo mulig at garanti vil dekke det (hvis det er et Klipsch-problem).

Newcomer dalle1 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Hvis de er så nye er det jo mulig at garanti vil dekke det (hvis det er et Klipsch-problem).
    Håper på det ja

Newcomer Skummel sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    uten at jeg leste aaaaaaalle sidene syntes jeg du bør gi bort gjelden til en stor mann som tar renter og betaler deg tilbake mellomlegget etter en prat med selger... en som da tyr til fysisk kommunikasjon ved negativ respons...

Active sjefern sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syntes du bør ta dette med faren din jeg. Hvorfor i alle dager så han ikke på høyttalerne han skulle hente? Man inspiserer da en vare man skal kjøpe brukt?? Alt annet er idioti... Sorry.

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper på det ja
    Blir spennende...
    Om han har paralellimport de fra statene etc så har jo ikke Audiocompaniet NOE ansvar for varen.
    De har tross alt ikke hatt noe med produktet å gjøre i det hele tatt...

Ergo kan man ikke kreve noe fra de, man må gå mot de/den butikken han kjøpte hos fra utlandet... Og det kan jo bli en farse i seg selv.

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skummel
    uten at jeg leste aaaaaaalle sidene syntes jeg du bør gi bort gjelden til en stor mann som tar renter og betaler deg tilbake mellomlegget etter en prat med selger... en som da tyr til fysisk kommunikasjon ved negativ respons...

Altså, å anbefale han å ty til fysisk "prat" synes jeg er å dra det LITT for langt... Såpass bør vi holde oss for gode til.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gesel
    Altså, å anbefale han å ty til fysisk "prat" synes jeg er å dra det LITT for langt... Såpass bør vi holde oss for gode til.
    hehe... nei jeg er faktisk enig, jmen jeg er kanskje litt primitiv, så jeg kan synke så lavt.
    men det pleier å løse seg hvis man prater først... men jeg blir ganske forbanna når noen lurer meg.

Intermediate rayman85 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    504
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok innlegget til Skummel ikke er ment helt seriøst men å gjort noe sånt er nok fristende i mange tilfeller selv om det hadde blitt for dumt.

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså , kjøper er jo her like annsvarlig iogmed at han ikke har "godkjent" produktet før kjøp. Jeg skal være enig i at det er surt å kjøpe noe som ikke lever opp til forventningene. Men når man likevel er så naiv at man tar "all fisk for god fisk" er det ikke rett å legge alt annsvar på selger. Og ty til fysisk avstraffelse for noe man selv ikke engang har sett et bilde av er meget primitivt. Og muligens litt idiotisk også.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rayman85
    Tror nok innlegget til Skummel ikke er ment helt seriøst men å gjort noe sånt er nok fristende i mange tilfeller selv om det hadde blitt for dumt.
    hehe... er søvnløs og litt beruset faktisk... jeg skal lese hele saken og si meg enig\u enig i meg selv før jeg legger meg i natt...rr....dag.
    men den var jo ikke HELT u seriøs... spørsmålet da, nå kan vi sikkert vike litt fra fulle lille meg, er jo om han har blitt lurt av selger eller om han har lurt seg selv? hmmmm..... smart! ill go check.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lars J
    Altså , kjøper er jo her like annsvarlig iogmed at han ikke har "godkjent" produktet før kjøp. Jeg skal være enig i at det er surt å kjøpe noe som ikke lever opp til forventningene. Men når man likevel er så naiv at man tar "all fisk for god fisk" er det ikke rett å legge alt annsvar på selger. Og ty til fysisk avstraffelse for noe man selv ikke engang har sett et bilde av er meget primitivt. Og muligens litt idiotisk også.
    Hvis du skulle kjøpe noe, og du ikke hadde mulighet til å hente de selv, men dama, mammen, pappen eller fetter for å sette ting på spissen. Er det ikke sikkert at de vet hva de skal se etter, heller ikke om du "viste" om skaden/merkene.

+

I følge kjøper, så har han printet ut anonnsen der det står at HT er strøkne (dette kan bare kjøper bekrefte) .

Jeg har altid vært heldige når jeg har handlet brukt varer over nettet (venter på smellen), for du for jo ikke skjekke "varen" hos posten før du har betalt og fått varen i hendene. Er det noe feil/skader, så må du ta dette me selger, (dette ble fortalt til meg av posten sist jeg handlet brukt på nettet) men er du og henter de selv hos selger, så stiller dette seg i helt annet lys.

Og noen selgere er for snille for sitt eget beste, han jeg handlet av sist, måtte vente litt med å sende det til meg, så jeg trodde handlet gikk i vasken, men som plaster på "såret" så fikk jeg med en kabel til 600,- noe som da ikke va nøvendigt, prøvde å få betale for den også. Men det ville han ikke høre snakk om.

Håper at denne saken løser seg på den beste måten for begge parter.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    Blir spennende...
    Om han har paralellimport de fra statene etc så har jo ikke Audiocompaniet NOE ansvar for varen.
    De har tross alt ikke hatt noe med produktet å gjøre i det hele tatt...

Ergo kan man ikke kreve noe fra de, man må gå mot de/den butikken han kjøpte hos fra utlandet... Og det kan jo bli en farse i seg selv.
    Det er sant, men man vet aldri. Mulig importøren hjelper til likevel. Eller Klipsch. Jeg har selv opplevd at en annen norsk importør sammen med produsent ordnet opp med en parallellimportert vare av et annet merke.

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe nytt her desverre

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe nytt her desverre
    Det er veldig synd.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når han ikke gidder å ta bilder av varen så burde du luktet lunta for lenge siden..

Dette er din egen feil.;-)

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Når han ikke gidder å ta bilder av varen så burde du luktet lunta for lenge siden..

Dette er din egen feil.;-)
    Trodde avforum folk gikk ann å stile på,så derfor stolte jeg på han
    Men er ikke et veldig stort point i å diskutere denne saken mer,lite trolig det skjer noe uansett.

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjedde det noe mer her?

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klipschene ble videresolgt som "strøkene" og trådstarter kjøpte seg SA i steden. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Klipschene ble videresolgt som "strøkene" og trådstarter kjøpte seg SA i steden. :-D
    Det synes jeg er dårlig gjort, klage og bære seg så fælt etter å ha kjøpt dem med de feilene som ble påpekt etter kjøp. Settes på "nei" lista i forhold til fremtidige handler på avforum for meg ihvertfall.

Newcomer jornbr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lightbulb

har ikke lest noe særlig på spørsmålet ditt. men sett bildene da.
    hvis selger påstår di er "strøkne" hadde jeg ikke kjøpt noe som helst av han...
    du ser jo klart dem ikke er strøkne... å påstår han/hun det kan du selfølgelig ikke stole helt på den personen

Side 6 av 7 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •