Er desse strøkne? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 134
    Newcomer dalle1 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    For å svare på det opprinnelige spørsmålet ditt: Nei, de er ikke strøkne;-)

Jeg tror folk har lagt igjen meningene sine nå.

Det er litt rart at han ikke har oppdatert deg. Det hadde i alle fall jeg gjort. Alt er jo stengt for lengst. Men, for all del, han kan være opptatt med noe.
    Folk har sagt sin mening ja,men jo flere jo bedre

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dalle1
    Folk har sagt sin mening ja,men jo flere jo bedre
    Er det egentlig det?

Ikke misforstå, det er noe herk når sånt skjer og de fleste som henger på avforum kan lett sette seg inn i din situasjon. Men situasjonen er også så entydig negativ (SÅ LANGT) at det vil overraske meg stort om du skulle få noe annet enn støttemeldinger.

Nå har selger lovt deg å kontakte audiocompaniet. Hva med å la han gjøre det før du higer etter flere meninger? Og hva om du selv ringer Audiocompaniet og forhører deg om pris på nye elementer?

Løst oversatt: la selger få en mulighet til å rydde opp i denne uheldige situasjonen før vedkommende skal få enda mer pepper i denne tråden som uansett ikke fungerer som noe annet en gapestokk.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Er det egentlig det?

Ikke misforstå, det er noe herk når sånt skjer og de fleste som henger på avforum kan lett sette seg inn i din situasjon. Men situasjonen er også så entydig negativ (SÅ LANGT) at det vil overraske meg stort om du skulle få noe annet enn støttemeldinger.

Nå har selger lovt deg å kontakte audiocompaniet. Hva med å la han gjøre det før du higer etter flere meninger? Og hva om du selv ringer Audiocompaniet og forhører deg om pris på nye elementer?

Løst oversatt: la selger få en mulighet til å rydde opp i denne uheldige situasjonen før vedkommende skal få enda mer pepper i denne tråden som uansett ikke fungerer som noe annet en gapestokk.

Har ikke noe tro på at selger ringer,men vi får se imorgen. Kan vell ringe jeg,men er hovesaklig selger som skal fikse opp i dette. Selger har sagt til meg at han ikke bryr seg om hva som står her så er vell samme det.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Er det egentlig det?

Oversatt fra Trøgsk? ;-)

Støtter denne. Og det ser jo ut som han har oppdatert likevel.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke noe tro på at selger ringer,men vi får se imorgen. Kan vell ringe jeg,men er hovesaklig selger som skal fikse opp i dette. Selger har sagt til meg at han ikke bryr seg om hva som står her så er vell samme det.
    Hvis du ringer på mandag morgen og får en pris på elementene så har du iallefall litt fakta på bordet. Hvis selger da sier at han ikke har kommet igjennom hos audiocompaniet eller opplyser at prisen på nye elementer er langt høyere enn hva du har fått oppgitt så har du som sagt litt å slå i bordet med.

En ting er at det er hans ansvar å rydde opp i dette, men det skader ikke at du tar noen forhåndsregler selv...
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Oversatt fra Trøgsk? ;-)
    Er'te noe i veien med det nei. sku ha vørri på lik linje med nynorsk

Trøgsk du liksom. Faktisk første gang jeg har hørt
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Googlet annonsebeskrivelsen på side 3 i denne tråden og fant frem til annonsen på 1. treff.

Ut fra annonseteksten kan det skinne gjennom at selger faktisk VET at høyttalerne er defekte for han vegrer seg jo ganske mye mot å ta bilde av høyttalerne.

At han nå gjør noen forsøk på å hjelpe deg sier vel i bunn og grunn at han visste at de hadde en feil.

Uansett er det ikke mye du kan gjøre hvis han setter seg på bakbena, ja du kan bevise at selger opplyste at de var strøkne men du kan desverre ikke bevise at høyttalerne ikke var strøkne når du mottok dem.

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zatuu
    Googlet annonsebeskrivelsen på side 3 i denne tråden og fant frem til annonsen på 1. treff.

Ut fra annonseteksten kan det skinne gjennom at selger faktisk VET at høyttalerne er defekte for han vegrer seg jo ganske mye mot å ta bilde av høyttalerne.

At han nå gjør noen forsøk på å hjelpe deg sier vel i bunn og grunn at han visste at de hadde en feil.

Uansett er det ikke mye du kan gjøre hvis han setter seg på bakbena, ja du kan bevise at selger opplyste at de var strøkne men du kan desverre ikke bevise at høyttalerne ikke var strøkne når du mottok dem.
    Håper jeg og selger kan bli enige om en løsning,det hadde vert det beste.

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får håpe det ordner seg. Stå på.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, får håpe det ja.

Snakk gjerne med Klipsch selv og forklar problemet, mulig at dette ikke har noe lydmessig å si for høyttaleren, da kan man jo faktisk lære å leve med det.

Uansett vil ett prisavslag være riktig men vanskelig å bevise noe.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zatuu
    Jepp, får håpe det ja.

Snakk gjerne med Klipsch selv og forklar problemet, mulig at dette ikke har noe lydmessig å si for høyttaleren, da kan man jo faktisk lære å leve med det.

Uansett vil ett prisavslag være riktig men vanskelig å bevise noe.

Det vil jo ikke bli bedre med tiden, med god bruk så vil jo sannsynligheten at dette blir et svakt punkt, og at elementet vil kunne bli verre..

I tillegg vil jo ofte høytaler bli som et "møbel" også, og spes siden man kjøper noe vil man at det skal se helt og pent ut, ikke at det skal stå i stua og se ut som høytaleren har blitt voldtatt!

Personlig hadde jeg ringt Klipsch importør/forhandler og bestilt et nytt, og heller håpt å delt delvis/hele summen på dette med selger, det blir nok vanskelig å tvinge gjennom noe med selger, uten bilde bevis før handel tok sted.

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjarne82
    Er det ikke på sin rette plass å utestenge brukere som svindler / selger defekte varer her på AVforum?

Trodde vi skulle ha en viss standard her inne....?

Håper og kunne opprettholde denne....
    Vel, nå vet jo vi på avforum bare en side av saken, så uten og vite fakta, slik fakta sikkert er, kan vi ikke retferdigjøre en utestengelse.

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Evelen
    Vel, nå vet jo vi på avforum bare en side av saken, så uten og vite fakta, slik fakta sikkert er, kan vi ikke retferdigjøre en utestengelse.
    Har jo sagt det selger også mener,og han var enig i det jeg skreiv om hans synspunkt. Litt dumt at selger ikke kan stå fram selv og si hele sin side av saken.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har jo sagt det selger også mener,og han var enig i det jeg skreiv om hans synspunkt. Litt dumt at selger ikke kan stå fram selv og si hele sin side av saken.
    Så lenge ikke den andre parten i saken uttaler seg er dette fortsatt bare din side av saken, åkke som om han har sagt seg enig ovenfor deg i en mail eller ikke.

Det at selger ikke vil stå frem og ta den diskusjonen i en offentlig tråd vitner vel kanskje om at han helst vil rydde opp i dette privat fremfor å måtte forsvare seg ovenfor hele forumet?
    -------
    Mvh
    Rune

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne bulken er ikke bra for elementet :-/

Men det er jo flere som har fått tilsendt høytalere med skader på element fra klipsch, så noen her må da vite ca pris på 8"

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon

Men det er jo flere som har fått tilsendt høytalere med skader på element fra klipsch, så noen her må da vite ca pris på 8"
    Er også riper på elementet rett over den skaden der,så selger må ha vert borti den med noe. Mulig det er klipsch sin feil,men da må jo selger ha sett det på de 1,5 åra han har hatt de.

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon

Går det ikke ann å presse den bulken tilbake? det er vel metall di elementene er laget av så kan vel kanskje gå ann.

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Går det ikke ann å presse den bulken tilbake? det er vel metall di elementene er laget av så kan vel kanskje gå ann.
    på det bildet som akkurat ble visst er det jo opphenget som har synket litt ned. Aner ikke om det går å gjøre noe innenifra.

Active Soundispower sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så har det seg slik at min far hentet di og han sjekker jo så klart ikke høyttalerne når de ligger oppi org embalasje.

Hvorfor ikke? Du var ikke interessert i strøkne høyttalere?

Da kunne din far sett "feilen" på stedet og eventuelt ringt deg for å forklare hva manglene på produktet er.

Da hadde dere endt med å enten redusere prisen eller takke nei for produktet.

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på det bildet som akkurat ble visst er det jo opphenget som har synket litt ned. Aner ikke om det går å gjøre noe innenifra.

det var sånn lignene på min senter, jeg skrudde ut elementet og dyttet på det innenifra så vips så var det som nytt, jeg ser ikke bulken lenger så er vært å prøve. Men ett tips: Vær forsiktig.

Side 5 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •