Er desse strøkne? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 134
    Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av dalle1
    "vel jeg har aldri kjørt de hardt da jeg kanpt nok har brukt de til å spille musikk med kun film. Og som han sier "men etter litt hardkjør med en skikkelig forsterker ( snakker SVÆR her altså )" så sikter han til ant det blir brukt en kraftig forsterker. Noe jeg ikke har. Stort sett brukt de høytalerne 2 gang i mnd da jeg ikke har sett mye film heller.
    Hva annet kan jeg si enn at de ikke var slik"

Dette sier selger.
    Ser ut som han misforstår poenget med stor/liten forsterker.

Mulig han ikke så det, men burde likevel lagt seg flat. Men hva med å reklamere?

Edit: Reklamere mot forhandler altså

Active Bass Booster sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Hvis dette er et kjent problem og ikke noe selger har gjort så kan du ta det med Klipsch, evt importør.
    Fyren som solgte de må jo ha sett og visst om dette.. hvis ikke må jo han være totalt sveiseblind. Nei her snakker vi 30% avslag i pris iallefall.
    Strøken er STRØKEN. Ikke med ett basselement som ser ut som en drittunge har stukket med en stump blyant og dengt hodet sitt i opphenget.
    Samsung 63" Nad 272,B&W 683s2,686s2,htm61s2,asw610.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PiXeL
    Her hadde jeg krevd at selger erstattet de skadede elementene.

Kan tenke meg skuffelsen din når du åpnet pakkene og så dette...

Edit: eller gjort som Gurba skriver over her.
    Mulig det er en garanti sak?..
    Er jo bare ett element som er slik, såvidt jeg har lest,sett ,og skjønt 8-)
    "vel jeg har aldri kjørt de hardt da jeg kanpt nok har brukt de til å spille musikk med kun film. Og som han sier "men etter litt hardkjør med en skikkelig forsterker ( snakker SVÆR her altså )" så sikter han til ant det blir brukt en kraftig forsterker. Noe jeg ikke har. Stort sett brukt de høytalerne 2 gang i mnd da jeg ikke har sett mye film heller.
    Hva annet kan jeg si enn at de ikke var slik"
    "HVA ANNET KAN JEG SI ENN AT DE IKKE VAR SLIK?" Hallo? At de VAR slik din ambøbeselger (refererer til han som solgte deg høyttalere med ett "voldtatt" element altså)
    "men etter litt hardkjør med en skikkelig forsterker ( snakker SVÆR her altså )" Hallo?(igjen) Hvordan vet han(selgeren) det da,han har jo bare sett film og nesten ikke brukt dem jo i følge ham selv?

sitat selger:"vel jeg har aldri kjørt de hardt da jeg knapt nok har brukt de til å spille musikk men kun film"
    sitat selger:"Stort sett brukt de høyttalerne 2 gang i mnd da jeg ikke har sett mye film heller"

EHH? han motsier seg jo selv jo. Han har knapt nok hørt musikk på de,men sett kun film,og da han har brukt de (2ganger i mnd) og ikke sett mye film heller. Hva har han gjort da? latt andre låne anlegget hans på fester?
    Dette grenser jo til svindel spør du meg..

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bass Booster
    Fyren som solgte de må jo ha sett og visst om dette.. hvis ikke må jo han være totalt sveiseblind. Nei her snakker vi 30% avslag i pris iallefall.
    Strøken er STRØKEN. Ikke med ett basselement som ser ut som en drittunge har stukket med en stump blyant og dengt hodet sitt i opphenget.
    Det synes jeg blir helt feil. Med mindre Klipsch-elementer er veldig dyre, vil 30% antakelig være over elementkostnad.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jo anmeldes, men det har jo lett for å bli påstand mot påstand. Hvis selgeren har avertert på torget her eller på finn.no e.l. så kan du rapportere han som useriøs selger. Det setter han nok stor pris på.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Det synes jeg blir helt feil. Med mindre Klipsch-elementer er veldig dyre, vil 30% antakelig være over elementkostnad.
    ok,men han kan jo iallefall betale en meget stor andel av ett nytt element da.. så kan få det gamle tilbake og bruke det til chips-skål eller goderiskål,alt etter som ..

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Det kan jo anmeldes, men det har jo lett for å bli påstand mot påstand. Hvis selgeren har avertert på torget her eller på finn.no e.l. så kan du rapportere han som useriøs selger. Det setter han nok stor pris på.

Jeg fikk selv samme problemet med RF82 som jeg kjøpte brukt nylig, de skulle være strøkne, men 1 bass elemente var bulket, et nytt til RF82 koster forøvrig ca 1000lappen pluss/minus.

Har hatt RF83 i et par års tid tidligere, og når jeg da hadde tilgang på enebolig på sommerstid, ble det spilt ganske så brutalt til tider, har ikke hatt noe problem med bulker osv her(har dog merket at enkelte har vært borti dette, men er litt tilfeldig hvilken som får dette, også hørt rykter om at ifølge Klipsch har 3-7% av høytalerne som blir solgt fått en slik hendelse, men som kun gjelder 1 eller 2 basselement, mulig feil på enkelte basser og ikke alle?)

har selv hatt 3 par klipsch RF fronter, og RC center og surround, og aldri vært borti dette "problemet" selv.. men at de lett skades om man kommer borti de, det har jeg merket ved en anledning tidligere(forsiktighet takk...)

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser dere ikke bilder av høyttalerene FØR dere kjøper dem? Hvis det er "flyfoto",
    så ber du bare om han kan sende deg bedre bilder på mail,mms og det.. Ikke verre.

Newcomer dalle1 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er umulig å få selgern med på noe. Jeg syns at han burde ta de tilbake og at jeg får tilbake mine penger.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er umulig å få selgern med på noe. Jeg syns at han burde ta de tilbake og at jeg får tilbake mine penger.
    Sant. men er alltid mulig å komme til enighet. men ville krevd minimum ett stk nytt element. (prisen av dette) med ett lite avslag i erstatningen for han å betale, helt etter alder på de høytt. du kjøpte. Det er mest rettferdig ..

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han får antakelig et nytt element gratis hvis han gidder å henvende seg der han kjøpte dem (hvis det var hos norsk forhandler).

Intermediate rayman85 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    504
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det et eller 2 elementer det er snakk om?
    Hvor kjøpte du de? finn.no?

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rf 82 sto i eskene hele tia,så selger gadd ikke å ta bilder av de noe jeg syns er meget dårlig. Så jeg tok å stolte på han,noe som ikke gikk!

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakk med selgarn sånn at dere kan gjøre en deal. Hadde selgarn en kvittering? så kan sikkert dette gå på garantien og da er det ordnet men har han ikke kvittering så er det lureste av han å gjøre opp etter seg sånn at begge er fornøyde.
    Selgarn hviste garantert at elementet var sånn, men hadde sikkert glemt det etter å ha pakket det ned i eskene hvis det er en stund siden han har sett dem. Men så prøver han å være seriøs og late som at han ikke har gjort det, men i ettertid kommer han på at han husker att elementet var sånn når han pakket det ned i emballasjen. Og nå som han har sagt at han ikke har gjort det og han vet at elementet var sånn når han pakket det ned så vil han fortsatt ikke være ærlig og si at det var hans skyld at elementet ble sånn. Maser du på han at elementet var sånn når du pakket ut så blir han mere enig med deg og alt blir bra igjen.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette kan man dessverre komme ut for ved bruktkjøp. Sansynligvis kommer du ingen vei så lenge du ikke oppsøker selger sammen med et par kompiser fra HA.
    Disse elementene er ikke spesielt dyre, så bestill deg et par nye og legg det på listen over dårlige erfaringer.
    Kiipt råd, men sånn er det dessverre
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Smartingen har kjøpt de i utlandet.
    er en liten bulk på et av de andre elementa også

Kjøpte her på avrtorget. Og Hoppes: Går ikke ann å få til en avtale med selgeren,han er så vrang og virker som han mener at det er min feil(noe det aldri i verden kan vere) Så aner ikke hva jeg skal gjøre nå siden han ikke vil få hevet kjøpet.

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan faktisk være selger ikke visste det selv da. Er ikke alle som har høytalerene stående med dekslene av. Kan godt være han mener akkurat det samme om deg som du mener om han, nemlig at en av dere har spilt de hardt. For det må til for at elemenete skal bli sånn.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Smartingen har kjøpt de i utlandet.
    er en liten bulk på et av de andre elementa også

Kjøpte her på avrtorget. Og Hoppes: Går ikke ann å få til en avtale med selgeren,han er så vrang og virker som han mener at det er min feil(noe det aldri i verden kan vere) Så aner ikke hva jeg skal gjøre nå siden han ikke vil få hevet kjøpet.
    Husker du hva selgarn kaller seg her på forumet?

Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg såg skadene akkurat når jeg tok de ut av eskene,og da hadde jeg ikke begynnt å bruke de engang.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Kan faktisk være selger ikke visste det selv da. Er ikke alle som har høytalerene stående med dekslene av. Kan godt være han mener akkurat det samme om deg som du mener om han, nemlig at en av dere har spilt de hardt. For det må til for at elemenete skal bli sånn.
    Ja han har sikkert aldri hatt dem av siden han kjøpte de i butikken.. den der må du nok lenger ut på landet med.. Hadde det vært en cls av ett slag det var snakk om ,OK. For de er ikke akkurat beregnet på og ta av dekselet ofte..
    Uansett er det jo selgers feil, han som var/er så dum og ikke gadd å ta av dekselet kansje så mye som to ganger i året,å inspiserte hva som virkelig befant seg bak der..

Side 2 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •