Fatman iTube Mothership, men hvilke høyttalere?! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 35 av 35
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hvordan det er?
    Jeg elsker det jo! det blir høyttidelig å sette på musikk å som de sier på sidene sine "Fall in love with your music collection all over again. Life changing." det stemmer!
    i dag fikk jeg min første naboklage.. å da var jeg på kansje 15% med denne sangen... YouTube - Air - La Femme D'Argent , fantastisk låt!
    bass er det masse av! jeg vil tørre å påstå att det er nær perfekt.. i allefall i mine øre.. men nå har jeg egentlig ikke peiling da.. så det er sikkert noen som mener på att jeg må ha karbonkabler og flytte høyttaleren fire mm til høyre for å få perfekt lyd.. men vettu hva, jeg liker det som det er!
    så nå er det bare å vente på å få spillt inn høyttalerene så alt skal gå seg til..

ja, dockingen kom med, med en flott kobber fjernkontroll.. det er pent og flott! men jeg syntes det blir litt knotete med den dockingen pga liten ipod skjerm.. å jeg har iphone... så det er kansje bare jeg som må gjøre noe med synet..

kort og godt, jeg elsker det!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det en hvit PS3 som står der? Aldri sett før.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er en hvit ps3 ja... kjøpt på piratimportert til korea fra japan...
    blir ikke brukt så veldig nye da... men snart kommer jo Gran turismo 5! å da er det bare å blende vinduene og skru av telefonen :P
    forøvrig er det en hvit ps3, en Pro-ject one platespiller, en mac mini, en WD studio disk og en GET boks som står under i hylla der... fra høyre til venstre...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter også på gt5. Logitech G25 rattet begynner å verke etter å bli brukt

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, det oppsettet dit AA, det ser helt fantastisk ut, og ikke minst morsomt!

Håper ikke du har noe imot at jeg "kopierer" det som anbefaling til en bekjent som er ute etter rør og horn.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er bare å kopiere over en lav sko..
    du får si i fra hvis han er på jakt etter lik forsterker.. den koster tross alt 15000dollar (83000kr) villedende, så kan jeg kansje hjelpe å få tak i en på samme vis som jeg fikk tak i den for halve prisen..

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AfroAlien
    hvordan det er?
    Jeg elsker det jo! det blir høyttidelig å sette på musikk å som de sier på sidene sine "Fall in love with your music collection all over again. Life changing." det stemmer!
    i dag fikk jeg min første naboklage.. å da var jeg på kansje 15% med denne sangen... YouTube - Air - La Femme D'Argent , fantastisk låt!
    bass er det masse av! jeg vil tørre å påstå att det er nær perfekt.. i allefall i mine øre.. men nå har jeg egentlig ikke peiling da.. så det er sikkert noen som mener på att jeg må ha karbonkabler og flytte høyttaleren fire mm til høyre for å få perfekt lyd.. men vettu hva, jeg liker det som det er!
    så nå er det bare å vente på å få spillt inn høyttalerene så alt skal gå seg til..

ja, dockingen kom med, med en flott kobber fjernkontroll.. det er pent og flott! men jeg syntes det blir litt knotete med den dockingen pga liten ipod skjerm.. å jeg har iphone... så det er kansje bare jeg som må gjøre noe med synet..

kort og godt, jeg elsker det!
    Gratulerer. Men ser veeeeldig trangt ut for RF 83 ene dine. Klarer du å få de langt nok ut i fra veggen. De trenger mye pusterom bak seg for å bli skikkelig punchy. Er klar over at du nok har mye bass. Men forsøk deg frem så blir den enda mer kontant og rett i trynet.

Når det gjelder sus kan det jo være mange ting. Er nok ikke diskantene dine som ikke er innspilt. Det med dopapir er kun fordi noen mener hornene trenger innspilling for ikke å høre skarp ut, Sus derimot kan jo være alt i fra strøm, jording til ett dårlig rør feks. Det kan du jo sjekke ut ved å eliminere rørene fra sterkern når du har tid.

Ellers lykke til med et flott oppsett.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er vel strengt talt litt værre enn det ser ut....
    det er sidevegger like langt unna de å... det er en alt for liten leilighet, men nå har jeg i allefall annlegg.
    jeg skal spille inn høyttalerene og så får jeg se på susinga senere...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja du får jo større plass så da ordner det seg. Men er de RF 83 eller 63 du har synes de elementene ser veldig små ut for å være 8 " Det kan jo bare være mobilbildet som er litt kornete.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er 83... men det er noe dårlige bilder ja...
    men for å sette litt perspektiv på det så er det en 46" tv som henger på veggen der.

Active kanakas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funnet noe større å spille i?

Hvordan er wattene målt i blokkene... er det 200w kontinuerlig i 8ohm? vet ikke hvordan dette med rørwatt fungerer så bare lurer

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Moderskipet har vel ligget ute på brukten siden i april i år? Her.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zeezar
    Moderskipet har vel ligget ute på brukten siden i april i år? Her.
    utfra tråden her ser det ut som han prøver å hente gevinst på salget...

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kanakas
    utfra tråden her ser det ut som han prøver å hente gevinst på salget...
    Tja, må vel være lov dersom sluttkjøper også tjener på det? Tatt i betraktning veil. pris: 80 000 kr. etter AfroAliens eget utsagn. Nå har jeg ikke sjekka hva som er veil., var mer interessert i hva som skjedde i kjærlighetsforholdet mellom AfroAlien og Fatman.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zeezar
    Tja, må vel være lov dersom sluttkjøper også tjener på det? Tatt i betraktning veil. pris: 80 000 kr. etter AfroAliens eget utsagn. Nå har jeg ikke sjekka hva som er veil., var mer interessert i hva som skjedde i kjærlighetsforholdet mellom AfroAlien og Fatman.
    det er jo noe og... men bet meg litt fast i et av specsene på denne riggen jeg, Harmonic distortion: less than 2%? er ikke det det de mener med vrengning? er ikke det litt mye med 2%?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •